piątek,22 Listopad 2019

AUTOMATYZACJA OBIEGU DKUMENTÓW W ZEPAK

Kolejnym ukończonym projektem, który został zlecony e-MSI jest system Obiegu Dokumentów dla Zespołu Elektrowni „Pątnów-Adamów-Konin” SA.
ZE PAK S.A to drugi, pod względem wielkości, krajowy producent energii elektrycznej otrzymywanej z węgla brunatnego i czwarty wytwórca energii elektrycznej w Polsce.
Spółka za cel w swojej działalności obiera innowacyjność i działanie w oparciu o najnowsze osiągnięcia techniki. W konekwencji zarząd ZE PAK S.A postanowił zredukować ilość zużywanego papieru i nadać większą przejrzystość odbywającym się w firmie procesom.

e-MSI podjęło współpracę z ZE PAK S.A i zobowiązało się stworzyć, oraz wdrożyć system do obsługi procesów biznesowych wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów.

Procesy, które zostały zautomatyzowane w systemie to:

1. Proces Korespondencji:
– obieg korespondencji przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej
– wielostopniowa dekretacja pisma
– raportowanie na potrzeby współpracy z Pocztą Polską

2. Proces Umów
– rejestrowanie umów, aneksów, porozumień i cesji
– zarządzanie dokumentami

3. Proces Kontrahentów
– zarządzanie kontrahentami
– automatyczny odczyt danych z dokumentu (OCR)
– integracja z GUS i SAP ERP

4. Proces Faktur
– obieg faktur kosztowych
– automatyczne generowanie metryki dla faktury
– automatyczny odczyt danych z dokumentu (OCR)
– wielostopniowa akceptacja faktury
– integracja z SAP ERP

5. Moduł Raportów
– centralny rejestr umów
– raport kontrahentów
– raport faktur kosztowych
– raport faktur w obiegu

Wiele objętych systemem procesów, poprzednio było wykonywane manualnie. Dzięki przeprowadzonej automatyzacji zwiększono efektywność pracy poszczególnych pracowników. System umożliwił dostęp do wymaganych dokumentów na dowolonym etapie każdego z zautomatyzowanych procesów.
Dodatkowo, system został wyposażony w możliwość nadawania uprawnień użytkownikom w każdym objętym systemem procesie.

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o