Projekty

Automatyzacja obiegu faktur i umów dla Ignaszak

Ignaszak Sp. J to polska firma będąca dealerem trzech wiodących marek samochodowych Audi, Volkswagen oraz Skoda. Ignaszak jest również autoryzowanym serwisem marki Seat.  Firma istnieje od 1977 roku i ciągle się rozwija, ma dwie siedziby w Koninie i w Kaliszu.

W 2020 roku zakończyliśmy wdrożenie systemu JobRouter w firmie Ignaszak, automatyzując proces obiegu faktur i wniosków zakupowych.

Automatyzacja obiegu faktur objęła wszystkie etapy procesu od otrzymania faktury w skrzynce odbiorczej systemu, do którego jest wysyłana mailem. Do akceptacji zarządu i podaniu weryfikacji księgowości, która importuje fakturę do systemu księgowego i generuje polecenie zapłaty.
Faktury od kontrahentów w formie papierowej są oklejane kodami kreskowymi, system automatycznie odczytuje kod kreskowy i wysyła fakturę do osoby odpowiedzialnej za rejestrację dokumentu. Obieg faktur został również wyposażony w narzędzie IDR, służące do inteligentnego OCR-owania dokumentów. Dodatkowo proces objął wielopoziomową akceptację i został zintegrowany z systemem Sage Symfonia. 
Wdrożenie pozwala również na eksport do systemu bankowego, czyli dokonywania płatności w systemie oraz generowanie dekretów.

Kolejnym zautomatyzowanym procesem dla firmy Ignaszak był proces zamówień.
Proces służy do składania zapotrzebowania na zakup. Składa się z części składania wniosku oraz części akceptacyjnej. W przypadku przypisania zlecenia do faktury, faktura zostanie przeprocesowania uproszczoną ścieżką omijającą akceptację zarządu.
W tym procesie również zostały zawarte kroki związane z dokonywniem płatności czyli generowanie  plików z zleceniami przelewów do banku i eksport do systemu bankowego.

Dodatkowo, system został wyposażony w możliwość złożonego raportowania na podstawie przeprowadzonych procesów. System umożliwia tworzenie raportów dotyczących:

  • Faktur kosztowych
  • Faktur będących w poszczególnych działach z informacją na temat ilości
  • Rejestr czasu obiegu faktur
  • Faktur w akceptacji
  • Zamówień

Pozostałe realizacje

Proces automatycznej archiwizacji papierowych dyspozycji klientów w Lubuskim Banku Spółdzielczym

Dowiedz się więcej

Digitalizacja i automatyzacja procesów binzesowych w WIMED

Dowiedz się więcej

Digitalizacja i automatyzacja procesów binzesowych w DHL Parcel Polska

Dowiedz się więcej

Error: Contact form not found.





    Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez e-MSI Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, KRS 0000387940, w celach związanych z udzieleniem odpowiedzi na Państwa żądanie zgłoszone za pośrednictwem formularza kontaktowego. Więcej informacji w polityce prywatności.


    *Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

      Opisz procesy, które chcesz zdigitalizować.







      Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez e-MSI Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, KRS 0000387940, w celach związanych z udzieleniem odpowiedzi na Państwa żądanie zgłoszone za pośrednictwem formularza kontaktowego. Więcej informacji: https://e-msi.pl/polityka-prywatnosci


      * Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe