sobota,1 Lipiec 2017

WPROWADZENIE ELEKTRONICZNEGO OBIEGU FAKTUR DLA MIASTA WROCŁAW

Głównym założeniem wykonanego przez zespół e-MSI na przełomie 2016 i 2017 rok wdrożenia Systemu informatycznego Elektroniczny Obieg Faktur było wsparcie procesów biznesowych Urzędu Miasta Wrocławia w zakresie realizacji obiegu faktur i dokumentów.

W ramach projektu e-MSI wykonało:

  • szczegółową analizę przedwdrożeniową
  • wdrożenie systemu
  • szkolenie 250 użytkowników
  • świadczenie asysty podwdrożenionej
  • rozwinięcie oprogramowania

System obsługuje wiele wariantów ścieżek akceptacji faktur w zależności od ich typu, Wydziału czy spółki, której dotyczy. Proces akceptacji angażuje od kilku do ponad 20 kroków akceptacji.

Proces wprowadzania faktur jest maksymalnie uproszczony poprzez zastosowanie mechanizmów inteligentnego rozpoznawania treści z dokumentów bez stałej określonej struktury – faktur kosztowych. System przewiduje obsługę skomplikowanych typów dokumentów, np. odwrotne obciążenie, środki trwałe.

W związku z wykorzystywaną wersją SAP do systemu workflow przeniesiono wiele funkcjonalności typowych dla systemów księgowych, z samym rozksięgowaniem i dekretacją włącznie. Integracja z SAP obejmuje m.in.: dane dostawców, każda faktura podłączana jest do konkretnych pozycji Centralnego Rejestru Umów i Zakupów – pobieranych z SAP, a proces kończy się eksportem danych FV oraz płatnością w SAP. Integracja wymagała implementacji dedykowanych funkcji BAPI po stronie SAP.

W systemie wdrożono generowanie dokumentów opisujących faktury – metryka dokumentu, podział dokumentów z wsadów ze skanera po kodach kreskowych a także wiele procesów wspomagających proces główny, w tym m.in. obsługę cesji, wydatków strukturalnych, zatwierdzanie przelewów i eksport pliku do iPKO, czy generowanie Jednolitych Plików Kontrolnych.

OSTATNIE WPISY

Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Podpis elektroniczny w JobRouter W dzisiejszych czasach i aktualnych warunkach pracy wielu firm, podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest znacznym udogodnieniem dla obu zaangażowanych stron.  Podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest uregulowane prawnie przez Parlament Europejski i Radę Unii Europejskiej w rozporządzeniu eIDAS. Zgodnie z rozporządzeniem eIDAS podpisem elektronicznym są dane elektroniczne powiązane i połączone […]


JobRouter 5.1

Najnowsza wersja JobRouter została połączona z Microsoft Office oraz z platformą Zapier. Wprowadzenie integracji z Microsoft Office pozwala na znacznie łatwiejszą pracę nad dokumentami. Zapier natomiast pozwala na integrację z ponad 2000 aplikacji. JobRouter 5.1 to również dodatkowe funkcje w modułach JobData i  JobViewer. Platforma poszerzyła również swoje możliwości integracji. Zapier to platforma, pozwalająca na […]


COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.