wtorek,20 Czerwiec 2017

RESPONSYWNY SERWIS INFORMACYJNY DLA WOJEWÓDZKIEGO URZĘDU PRACY W SZCZECINIE

e-MSI wdrożyło dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie responsywny internetowy serwis informacyjny dotyczący Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Zachodniopomorskiego.
Serwis bazuje na Content Management System z dostępem przy użyciu certyfikatu SSL i spełnia standardy wymagane od podobnych rozwiązań:

  • zawiera edytor: „WhatYouSeeIsWhatYouGet” (WYSIWYG) do formatowania treści, tworzenia tabel, linków, wstawiania grafik, itp.
  • jest dostępny z poziomu przeglądarek internetowych, bez konieczności instalowania dodatkowych rozszerzeń
  • zapewnia przywracanie poprzednich wersji opublikowanych stron (do min. 3)
  • zapewnia tworzenie kont użytkowników z różnymi uprawnieniami
  • wysyła automatyczne notyfikacje mailowe do użytkowników o wybranych uprawnieniach przy określonym statusie (np. nowy tekst do publikacji)
  • osoby wprowadzające treści mają możliwość tworzenia nowych gałęzi struktury serwisu w najprostszy możliwy sposób, tj. maksymalnie w 3 krokach
  • gwarantuje minimalnie 8 poziomów menu
  • udostępnia administratorowi możliwość podziału każdego poziomu menu do zarządzania dla poszczególnych użytkowników lub grup użytkowników
  • udostępnia administratorowi możliwość przełączenia całego serwisu www na tzw. wersję żałobną
  • umożliwia dostęp do statystyk strony (statystyki wykorzystania strony internetowej urzędu min. liczba dotychczasowych wejść na stronę, liczba odsłon w wyznaczonym przedziale czasowym i liczba aktualnie przeglądających osób).

Oddany serwis jest zgodny z:

  • Ustawą z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2013 poz. 235 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi,
  • Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2013 poz. 1422) wraz z aktami wykonawczymi;
  • Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2014 poz. 1182 z późn. zm.),
  • Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2012 poz. 526),
  • standardami W3C,
  • standardami WCAG 2.0 na poziomie określonym w/w przepisach,
  • zasadami Responsive Web Design (RWD)

Wykonano dla: Wielkopolski Urząd Pracy w Szczecinie

Rok: 2016

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o