piątek,13 Grudzień 2019

SYSTEM DLA URZĘDU MIASTA STOŁECZNEGO WARSZAWY

Dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, Biura Długu i Restrukturyzacji Wierzytelności  e-MSI Sp. z o.o. wykonało wdrożenie systemu wspierającego automatyzację procesów biznesowych w zakresie rejestru dłużników. 

Powierzony projekt obejmował:

  • Przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej i opracowanie projektu funkcjonalno-technicznego systemu.
  • Wykonanie i wdrożenie systemu oraz zainstalowanie i skonfigurowanie go na infrastrukturze zamawiającego.
  • Kompleksowe przetestowanie poprawności działania systemu.
  • Import danych i dostarczenie dokumentacji.
  • Przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników i administratorów systemu.

Celem wdrożenia było:

  • Skrócenie czasu niezbędnego do realizacji spraw klientów
  • Poprawa jakości i spójności danych wymienianych między jednostkami administracji
  • Sformalizowanie i ustrukturyzowanie realizowanych procesów biznesowych
  • Zwiększenie transparentności realizowanych procesów i ich audytowalności po zrealizowaniu
  • Zapewnienie możliwości monitorowania efektywności procesów w celu ich optymalizacji
  • Stopniowa budowa rejestru podmiotów
  • Zapewnienie możliwości automatyzacji kolejnych procesów biznesowych w tym samym systemie
  • Ułatwienie dotychczasowej pracy użytkownikom systemu

Wdrożony system workflow objął następujące procesy:

  • Proces przygotowania zaświadczenia o niezaleganiu / zaleganiu w stosunku dom.st. Warszawy z tytułu należności podatkowych lub cywilnoprawnych.
  • Proces przygotowania informacji o należnościach podatkowych i niepodatkowych wskazanego podmiotu na potrzeby licytacji komorniczych.
  • Proces przygotowania informacji o należnościach podatkowych, niepodatkowych publicznoprawnych i cywilnoprawnych wskutek wezwania do udzielenia informacji z tytułu art. 761 kpc.
  • Proces przygotowania informacji o zaległościach wskazanego podmiotu na potrzeby organów uprawnionych (ABW, Izba Celna, ZUS itd.)
  • Proces przygotowania informacji o należnościach podatkowych, niepodatkowych publicznoprawnych oraz cywilnoprawnych wobec Miasta podmiotu, dla którego ogłoszono upadłość/likwidację lub restrukturyzację.

Ponadto wdrożony system został zintegrowany z dotychczas używanym systemem obiegu spraw Signum, GUS i serwisem mapa.umwarszawa.pl

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o