piątek,3 Kwiecień 2020

WDROŻENIE JOBROUTER W W.EG POLSKA

Kolejnym naszym klientem została grupa spółek W.E.G należąca do grupy Würth. Grupa Würth składa się z 400 firm w 80 krajach i zatrudnia około 76 000 pracowników. 
Grupa W.E.G. jest największą jednostką biznesową Grupy Würth i jest jedną z głównych spółek w niemieckim handlu hurtowym artykułami elektrycznymi. W jej skład wchodzi W.E.G. Polska, dla której wdrożyliśmy system JobRouter.

Systemem objęliśmy następujące procesy:

  • Proces delegacji krajowych i zagranicznych

Zautomatyzowane zostały wszystkie etapy związane z procesem delegacji pracownika. Począwszy od wysłania wniosku o delegację do przełożonego, jego akceptację i wydanie opcjonalnej zaliczki. Następnie delegowany pracownik ma obowiązek uzupełnienia opisu delegacji, która trafia do ponownej akceptacji przełożonego. Po akceptacji, wniosek jest automatycznie przesyłany do działu księgowego w celu weryfikacji formalno-rachunkowej. W ostatnim kroku, następuje wypłata delegacji pracownikowi.

  • Proces zwrotu towarów

Uprawnienia do obsługi tego procesu zostały przypisane określonej grupie użytkowników. Proces rozpoczyna się od kroku wypełnienia wniosku o zwrot towaru. Następnie trafia on do kontrolera ds. zapasów, odpowiedzialnego za wykonanie analizy sprzedaży oraz kalkulacji rezerwy na zapasy dla towarów. W kolejnym kroku dokument zostaje wysłany do użytkownika o wyższych uprawnieniach, który podejmuje decyzje dotyczącą produktów, które mogą zostać zwrócone, oraz które zostaną w magazynie oddziału, a które zostaną skierowane do złomowania.
W kolejnym etapie procesu, zostaje określony tryb zwrotu przez kontrolera ds. zapasów. 

W zależności od typu zwrotu, uruchomione zostanie jedno z trzech zadań. Zadanie dla komisji weryfikacyjnej ds. złomowania; Zadanie dla koordynatora zwrotów polegające na potwierdzeniu wysyłki towaru do dostawcy; Zadanie dla kierownika magazynu polegające na weryfikacji ilościowej oraz jakościowej towaru i przyjęciu towaru na magazyn.

  • Proces elektronicznego obiegu WZ-tek

Po dostarczeniu towaru do magazynu, dokument wydania zewnętrznego (WZ) jest skanowany, inicjując proces elektronicznego obiegu WZ-tek w JobRouter.
W pierwszym kroku system rozpoznaje treść WZ-tek za pomocą narzędzia OCR. Na podstawie danych z OCR, system JobRouter pobiera dane z systemu magazynowego i weryfikuje ich zgodność z wprowadzonym dokumentem.

Jedynie w przypadku wystąpienia niezgodności, zainicjowane zostaje zadanie dla działu logistyki, który może zlecić dodatkowe czynności dla osoby będącej w Dziale Rozliczeń Zakupów.
Natomiast jeśli wszystkie dane są poprawne, tworzony jest dokument przyjęcia towaru.

  • Proces generowania raportów

W systemie skonfigurowane został raporty obrazujące działania użytkowników, w tym m .in.:
-Delegacje
– Zwrot towarów
– Lista wszystkich WZ wraz ze statusem
– Paczki bez WZ
– WZ w dziale rozliczeń

Dodatkowo system został wyposażony w funkcje:

  • zarządzania użytkownikami 
  • zarządzania grupami użytkowników oraz ich uprawnieniami
  • zarządzania słownikami
  • zarządzania raportami.
OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.