wtorek,2 Czerwiec 2020

Workflow w Spółdzielni Mieszkaniowej Stargard

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Stargardzie istnieje od 1960 i obejmuje 7704 mieszkań na 6 osiedlach.
W 2020 roku, zespół e-MSI wdrożył system JobRouter w Spółdzielni w Stargardzie, obejmując nim proces korespondencji przychodzącej od mieszkańców i firm zewnętrznych, oraz obieg faktur.

Proces zostaje uruchomiony automatycznie po otrzymaniu korespondencji na adres e-mail Spółdzielni. Zeskanowaną korespondencję można również dodać do systemu manualnie.
Korespondencja w procesie może być przekazywana między użytkownikami, a każdy ruch, tzn. dostarczenie i przeczytanie dokumentu przez użytkownika, jest śledzony przez system. 

Wdrożenie obejmowało również obieg faktur kosztowych. Osoba odpowiedzialna za rejestrację faktury przypisuje osobę odpowiedzialną za opis merytoryczny faktury, a ta następnie przesyła ją dalej do księgowości, która uzupełnia dane dotyczące płatności.

Powyższe wdrożenie to kolejny przykład tego, jak automatyzacja procesów zwiększa efektywność pracy podmiotów administracyjnych. Dzięki wdrożonemu systemowi, Zarząd spółdzielni ma pełna kontrolę nad obiegiem korespondencji i faktur, co oznacza, że żaden dokument nie zostaje pominięty.

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.