wtorek,28 Sierpień 2018

WDROŻENIE ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW ORAZ E-USŁUG W POWIECIE SŁUBICKIM

W ramach projektu “Rozwój e-usług w Powiecie Słubickim realizowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej  „Rozwój cyfrowy” i działania „Rozwój społeczeństwa informacyjnego””, e-MSI jako pierwszy dostawca usług informatycznych w Polsce podjął się wdrożenia EOD w module SaaS, oraz e-usług. Wdrożenie eDok autorstwa Centralnego Ośrodka Informatyki (COI) odbyło się po dostarczeniu przez Powiat Słubicki oprogramowania i sublicencji. e-MSIzainstalowało środowisko bazy danych i serwer eDok na usłudze hostingowej oraz skonfigurowało bazę danych według potrzeb klienta. Następnie e-MSI przeprowadziło szkolenia pracowników dotyczące korzystania z oprogramowania oraz zapewniło asystę powdrożeniową.

e-MSI również wdrożyło e-usługi w Powiecie Słubickim, czyli oprogramowanie współpracujące z elektroniczną platformą usług administracji publicznej (ePUAP) w modelu SaaS. Dzięki wdrożonemu oprogramowaniu mieszkańcy powiatu mają możliwość załatwiania spraw urzędowych za pośrednictwem Internetu. Wszystkie e-usługi zostały zaimplementowane we wdrażanym systemie EOD, a proces ich obsługi został zautomatyzowany. E-usługi pozwalają między innymi na:

  • udostępnianie informacji publicznej
  • wydawania skierowań
  • zgłaszanie robót budowlanych
  • wystawianie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów
  • wyłączanie gruntów z produkcji rolnej
  • rejestracje stowarzyszeń
  • dokonywanie płatności urzędowych.

Rok wykonania: 2018

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.