czwartek,31 Październik 2019

AUTOMATYZACJA PROCESÓW W PFR VENTURES

Polski Fundusz Rozwoju dołączył do grona klientów e-MSI. Głównym celem PFR było wsparcie procesów biznesowych w zakresie realizacji obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obiegu faktur. E-MSI objęło te procesy systemem, który funkcje Systemu Obiegu Korespondencji oraz Systemu Obiegu Faktur.
Dokumenty wprowadzane do systemu są poddawane procesowi OCR – który odczytuje dane z dokumentu i rozpoznając jego rodzaj, poddaje odpowiedniemu procesowi.
W systemie procesowane są dokumenty między innymi takie jak — faktury, umowy, materiały marketingowe, polisy, pisma urzędowe, wnioski i wezwania do zapłaty.
Atutem wdrożonego systemu jest archiwum dokumentu, do którego trafiają wszystkie poddane procesom dokumenty.
W praktyce wygląda to następująco:
Proces inicjuje wysyłka maila na dedykowany adres e-mail. Następnie system archiwizuje dokument w repozytorium dokumentów i przeprowadza proces OCR. W przypadku wysyłki paczki zeskanowanych dokumentów oznaczonych kodami kreskowymi system podzieli plik na kilka dokumentów. Następnie wygeneruje zadanie dla osoby będącej grupie o uprzednio zdefiniowanych uprawnieniach.

Na podstawie procesowanych dokumentów system tworzy również raporty, które pomagają w zarządzaniu organizacją. Raporty są dostępne dla poprzednio zdefiniowane grupy odbiorców.
W kolejnym etapie współpracy między PFR a e-MSI, zautomatyzowane zostały procesy obejmujące obsługę umów oraz uchwał inwestycyjnych i korporacyjnych.

Ponadto, PFR kontynuuje współpracę z e-MSI i planuje wkrótce zautomatyzować również procesy dotyczące wniosków zakupowych.

Rok wykonania: 2019

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.