środa,21 Listopad 2018

SYSTEM EWIDENCYJNY NIERUCHOMOŚCI DLA MINISTERSTWA INFRASTRUKTURY I BUDOWNICTWA

Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa powierzyło zespołowi e-MSI zaprojektowanie, wykonanie, zainstalowanie, uruchomienie i wdrożenie Systemu ewidencyjnego nieruchomości Skarbu Państwa na potrzeby Ministra właściwego do spraw budownictwa, planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz mieszkalnictwa.

Po wykonaniu analizy przedwdrożeniowej, e-MSI zaprojektowało i wykonało System według wymagań Ministerstwa, pozwalający na:

  • zarządzanie informacjami dotyczącymi 1 miliona nieruchomości oraz ok. 4 milionów jednostek ewidencyjnych
  • importowanie danych z zrzutu bazy danych Oracle oraz bazy danych MySQL

System przy tym umożliwia i zapewnia:

  • skalowalność infrastruktury sprzętowo-programowej,
  • wsparcie systemu operacyjnego do działania w klastrze niezawodnościowym,
  • wsparcie wirtualizacji przez infrastrukturę sprzętową i system operacyjny,
  • możliwość migracji do nowszych rozwiązań sprzętowych,
  • wsparcie architektury 64-bitowej,
  • wydajne gromadzenie i przetwarzanie danych w strukturach relacyjnej bazy danych,
  • wsparcie pracy administratorów i operatorów Systemu za pomocą specjalizowanego oprogramowania,
  • graficzny interfejs użytkownika o wysokim poziomie ergonomii i możliwości adaptacji do potrzeb operatora,
  • zabezpieczenie przed utratą danych i systemów, w tym Systemu.

Data wykonania projektu:  2018

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.