czwartek,18 Czerwiec 2020

Wdrożenie JobRouter jako System CRM w Litwiniuk Property

Litwiniuk Property to powstała w 1997 roku firma, oferująca wynajem nieruchomości komercyjnych, profesjonalne doradztwo,  realizację inwestycji i zarządzanie w imieniu wynajmujących, najemców i inwestorów na każdym etapie procesu powstawania i eksploatacji nieruchomości.

Firma obsługuje międzynarodowe korporacje, instytucje finansowe, deweloperów, przedsiębiorców, podmioty sektora państwowego oraz małe i średnie firmy.

W 2019 roku firma Litwiniuk Property skorzystała z oferty e-MSI i zdecydowała się na wdrożenie systemu JobRouter. W ramach wdrożenia zdigitalizowaliśmy proces tworzenia kampanii komercjalizacji powierzchni biurowych, w tym pełną obsługę zadań konsultantów, automatyzację komunikacji zarówno z poszukującymi powierzchni biurowej, jak i właścicielami biurowców. Dzięki procesowi wszystkie dane, między innymi cała historia kontaktów, znajdują się w jednym miejscu. System umożliwia zarządowi pełen podgląd do danych statystycznych i wydajnościowych zautomatyzowanego procesu.

Dzięki wdrożonemu systemowi skrócono długość cyklu sprzedaży oraz zmniejszono koszty administracyjne ponoszone przez firmę. System również pozwala na złożoną analizę danych, co zwiększa prawdopodobieństwo utrzymania klienta. 

litwiniuk
OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.