piątek,30 Czerwiec 2017

ELEKTRONICZNY OBIEG DOKUMENTÓW, E-ARCHIWUM ORAZ SYSTEM OBEJMUJĄCY PROCESY B2B

Dla firmy  Inwentbud wykonaliśmy wdrożenie systemu typu B2B obejmującego procesy biznesowe pomiędzy Inwentbud a jej kontrahentami. Wdrożenie poprzedzone zostało poprzedzone analizą przedwdrożeniową i miało na celu automatyzację wymiany informacji
i automatyzacji procesów. W skład systemu wchodzą następujące elementy:

  • Proces Elektronicznego Obiegu Dokumentów wraz z Archiwum Dokumentów
  • Integracja z portalem dla partnerów biznesowych
  • Proces rozliczeń z Partnerami
  • Proces zlecania i otrzymywania kosztorysów

Z systemu B2B może korzystać każdy użytkownik – zarówno osoba prywatna jak i firma – po zarejestrowaniu na portalu.   Podczas procesu rejestracji użytkownika należy wskazać specjalizacje, którymi użytkownik może w późniejszym czasie zarządzać.

Głównym procesem systemu jest proces ofertowania i wyłaniania Wykonawcy. Po zgłoszeniu przez kontrahenta projektu do systemu i weryfikacji zgłoszenia oraz wykonania wstępnego kosztorysu przez pracowników firmy Inwentbud informacje o nowym projekcie otrzymują wszyscy użytkownicy o specjalizacji zgodnej z przedmiotem zamówienia. Następnie mają możliwość dodania własnego kosztorysu i oferty dla całości lub części projektu. Na tym etapie mają również możliwość poszukiwania podwykonawcy w procesie pobocznym. Gotowe oferty po zweryfikowaniu przez pracowników firmy Inwentbud trafiają do osoby zlecającej projekt.

Dostarczony system pozwolił na usprawnienie procesów biznesowych w Inwenbud oraz na pozyskiwanie nowych partnerów firmy w zautomatyzowany sposób.

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.