czwartek,28 Wrzesień 2017

SYSTEM DO OBSŁUGI PROCESÓW BIZNESOWYCH WRAZ Z E-ARCHIWUM DOKUMENTÓW DLA INTERAK

W odpowiedzi na dynamiczny rozwój firmy Drukarnia Interak, zespół e-MSI dokonał kompleksowej analizy przedwdrożeniowej w celu zautomatyzowania procesów wewnętrznych i zewnętrznych w Drukarni Interak. W rezultacie dostarczono i wdrożono system obsługujący obieg faktur i dokumentów w firmie, procesy związane z HR oraz procesy zgłoszeń IT . Platforma workflow została zintegrowana z systemem automatycznego rozpoznawania tekstu (OCR),  systemem finansowo-księgowym klasy ERP Sage Symfonia oraz systemem zamówień Monarch. Dostarczone rozwiązanie posiada:

  • Proces zgłoszeń IT (ticketowania)
  • Proces obsługi nieprawidłowości w produkcji
  • wraz ze ścieżką wyjaśniania przyczyn
  • Proces doskonalenia zawodowego
  • Proces oceny pracowniczej
  • Obieg faktur kosztowych
  • Automatyczne uruchamianie procesu poprzez monitorowania adresów e-mail

Moduł inteligentnego rozpoznawania faktur OCR

  • Lasso OCR
  • Integracja z ERP Sage Symfonia
  • Integracja z systemem zamówień Monarch (pobieranie danych z zamówienia)

Dodatkowo, przeprowadzone zostały szkolenia użytkowników oraz administratorów systemu.

Wdrożone rozwiązanie pozwoliło zwiększyć efektywność pracy poszczególnych pracowników w firmie, zmniejszyło koszty, przyspieszyło pracę dzięki narzędziom automatyzującym procesy biznesowe.

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.