poniedziałek,22 Maj 2017

NARZĘDZIE DO USPRAWNIENIA SPRZEDAŻY Z WYKORZYSTANIEM PLATFORMY ALLEGRO

Fortuna to system do usprawnienia sprzedaży produktów z wykorzystaniem platformy Allegro. Pozwala na wykonywanie zdjęć produktów za pomocą aplikacji mobilnej (Android). Wykonane zdjęcia są przesyłane do aplikacji głównej gdzie następuje opisanie produktów, wybór zdjęć, ustalenie ceny i wystawienie ich na Twoim koncie w Allegro. System pozwala na użycie jednego z wielu przygotowanych szablonów. Cyklicznie, lista wystawionych aukcji jest aktualizowana, dzięki czemu system prezentuje aktualny stan aukcji.
System Fortuna pozwala na proste zarządzanie magazynem – każdy produkt jest przypisany do miejsca w którym jest składowany. Dodatkowo, każdy produkt może być przypisany do modelu producenta.
Fortuna wyposażona jest w mechanizm raportowania pozwalający śledzić i oceniać sprzedaż, wprowadzanie czy wysyłanie produktów w czasie.
Jest systemem otwartym, który może służyć jako baza do stworzenia dla Ciebie dedykowanego rozwiązania zarządzającego produktami i ich sprzedażą.

Rok: 2016

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.