wtorek,25 Lipiec 2017

AUDYT ORGANIZACYJNY, OPTYMALIZACJA I ANALIZA BIZNESOWA, ZINTEGROWANY SYSTEM WORKFLOW

Zespół e-MSI wykonał dla ESBANKU Banku Spółdzielczego audyt organizacyjny, analizę i optymalizację procesów biznesowych banku oraz dostarczył i wdrożył system internetowy służący do elektronicznego obiegu dokumentów i informacji. Wdrożony system został zintegrowany ze środowiskiem informatycznym ESBANKU.

Wdrożony system posiada następujące elementy:

  • Elektroniczny obieg dokumentów – składający się z procesów do zarządzania przepływem dokumentów przychodzących i wychodzących w organizacji, uwzględniających jej wewnętrzne procedury i strukturę organizacyjną:

– Moduł pism wychodzących,
– Moduł pism przychodzących,
– Moduł pism wewnętrznych,
– Moduł Rzeczowy Wykaz Akt,
– Baza nadawców,
– Pracownicy + Struktura organizacyjna,
– Rejestr umów.

  • Komunikacja wewnętrzna – składająca się z procesów do zarządzania komunikacją wewnątrz organizacji uwzględniających jej wewnętrzne procedury i strukturę organizacyjną:

– Moduł Intranet,
– Moduł Kalendarz,
– Moduł Powiadomień,
– Moduł Poleceń/Zleceń,
– Moduł Baza Wiedzy.

  • Zarządzanie wydatkami – składające się z procesów do zarządzania wydatkami organizacji uwzględniających jej wewnętrzne procedury i strukturę organizacyjną:

– Moduł Ewidencji Faktur,
– Moduł Zamówienia.

Przeprowadzone zostały szkolenia dla użytkowników oraz administratorów systemu. Planowana jest integracja systemu z systemem Centralnym ESBANKU.

Wykonano dla: ESBANK Bank Spółdzielczy
Rok: 2016

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.