czwartek,29 Czerwiec 2017

SYSTEM E-TAJEMNICZY KLIENT DO ZARZĄDZANIA DANYMI BADAŃ MYSTERY SHOPPING

Współpraca e-MSI z firmą Embis Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. trawa od 2013 roku.  Zespół e-MSI po dokonaniu szczegółowej analizy przedwdrożeniowej i biznesowej przygotował dla Embis przeglądarkę badań typu tajemniczy klient, która realizuje funkcjonalności:

  • różne poziomy uprawnień w zależności od stanowiska (placówka, region, makroregion, Centrala),
  • przetwarzanie i dodawanie danych na bieżąco fala po fali
  • ustawianie założonych filtrów i schematów nawigacji końcowego odbiorcy po udostępnionym mu obszarze danych,
  • prezentacji wyników według różnych kategorii pytań, np. Standardowe, Punktowane, Wszystkie,
  • prezentacje wyników za pomocą szerokiej gamy wykresów,
  • prezentacje wyników na tle konkurencji,
  • porównanie wyników do poprzednich fali badań,
  • generowanie rozbudowanych rankingów na kilku poziomach – pojedyncza placówka (oddział), region lub makroregion,
  • uszczegółowienie prezentacji aż do poziomu pojedynczego punktu inspekcji,
  • eksport danych do formatów: PDF, XLS lub CSV,
  • wielowymiarowe raporty analityczne,
  • możliwość zgłaszania reklamacji,
  • dostęp do plików z nagraniami audio/video.

System jest w dalszym ciągu rozbudowywane o nowe moduły, trwa obsługa rozwojowa systemu pod względem kreatywnym i wdrożeniowym.

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.