wtorek,21 Lipiec 2020

Wdrożenie JobRouter w CB S.A.

W 2020 roku do grona naszych klientów dołączyła firma CB S.A.
CB S.A to polski lider w dystrybucji specjalistycznych marek budowlanych z 25-letnim doświadczeniem. Do CB S.A. należą marki Corotop®, Secco® i Rednet®.
Firma ma ponad 1000 stałych klientów, generuje przychody przekraczające 50 mln euro rocznie i zatrudnia ponad 200 pracowników. 


Grupa CB używała dotychczas innego systemu do zarządzania procesami biznesowymi, jakkolwiek był on ograniczony w swojej funkcjonalności.  Zarząd CB zdecydował się na zmiany i wdrożenie JobRouter.
Wdrażając system przenieśliśmy procesy z dotychczas używanego systemu. Są to: procesy obiegu faktur kosztowych, pobierania i odwoływania zgód kontrahentów na otrzymywanie dokumentów drogą elektroniczną oraz process do obsługi dokumentów wychodzących. 
W związku z elastycznością systemu JobRouter i możliwościami poszerzenia jego funkcjonalności, CB ma w planach poszerzyć zakres zautomatyzowanych procesów o obsługę delegacji, obsługę wniosków urlopowych i archiwizację umów i wiele innych.

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o