Automatyzacja w firmach znajduje wsparcie w JobRouter®, który oferuje skalowalną platformę umożliwiającą kompleksową lub stopniową transformację cyfrową. Ta niskokodowa, wielobranżowa platforma jest wysoce funkcjonalna i zintegrowana, co ułatwia użytkownikom automatyzację procesów oraz efektywne zarządzanie dokumentami i danymi.
Dzięki elastycznym, modułowym i skalowalnym technologiom firmy wykorzystują platformę JobRouter® do tworzenia i dostosowywania swoich procesów
biznesowych. Dzięki swoim funkcjonalnościom i elastycznym interfejsom,JobRouter® może być bezproblemowo zintegrowany z istniejącymi systemami informatycznymi (ERP, CRM, systemem finansowym), a nawet rozszerzać ich funkcjonalności. Dodatkowo, może je rozszerzać. Na tej podstawie istniejące systemy mogą wykorzystywać platformę JobRouter do eksportu, edycji, archiwizacji lub transferu danych i dokumentów oraz uruchamiania nowych procedur.
Aby pobrać pełną listę 10 kluczowych kryteriów przy wyborze systemu – kliknij tutaj.
Poznaj historię sukcesu naszego klienta i przekonaj się jak PGNiG Obrót Detaliczny wykorzystał platformę JobRouter do digitalizacji procesów w firmie
Prosta instalacja, wykorzystanie
i modyfikacje
Instalacja systemu JobRouter®zajmuje niewiele czasu i dzięki wielu interfejsom szybko można go połączyć z innymi aplikacjami (systemem finansowo-księgowym, ERP,…). Projektowanie procesów oraz zmiana istniejących zabiera niewiele czasu i nie wymaga posiadania specjalistycznej wiedzy programistycznej.
Pełna kontrola
i transparentność twoich
procesów biznesowych
Zyskujesz pełny przegląd statusów oraz kontrolę przebiegu aktywności w Twojej organizacji. W każdym momencie masz możliwość interwencji aby w pełni kontrolować działania pracowników i prawidłowe funkcjonowanie realizowanych działań.
Zarządzanie
dokumentami
zawarte w pakiecie
Wbudowane komponenty JobRouter® do archiwizacji i audytu pokazują, jaką kontrolę nad przepływem danych daje digitalizacja dokumentów – od rozpoznawania po przetwarzanie.
Archiwizacja, przetwarzanie oraz generowanie nowych dokumentów, pozwala na łatwe i intuicyjne zarządzanie ich przepływem bez większego nakładu pracy.
Standardowa platforma
w miejsce indywidualnych
rozwiązań
Standardowa platforma JobRouter®jest w stanie dostosować się do wymagań i oczekiwań każdej firmy bez względu na wielkość oraz branżę. JobRouter® w przeciwieństwie do indywidualnych rozwiązań, jest gotowy na nowe wyzwania oraz wprowadzane rozwiązania bez modyfikacji dotychczasowej architektury systemu.
Redukcja wykorzystania
papieru do minimum
Cyfrowa implementacja procesów i zastosowanie elektronicznych dokumentów znacząco redukuje wykorzystanie papieru oraz przestrzeń konieczną do jego przechowywania. Cyfrowe archiwum pozwala na skuteczniejsze zarządzanie dokumentami i pełną kontrolę, dzięki prostemu dostępowi w dowolnym czasie.
Usprawnienie komunikacji
pomiędzy pracownikami,
działami oraz lokalizacjami
JobRouter gwarantuje płynniejszy oraz skuteczniejszy obieg informacji. Platforma automatycznie przydziela pracownikom zadania i w razie potrzeby wysyła powiadomienia na ich skrzynki email. Dzięki dostępowi z poziomu każdej przeglądarki, JobRouter gwarantuje szybszą komunikację i wymianę danych pomiędzy pracownikami.
Lepsza dokumentacja bez dodatkowych wydatków
JobRouter® w sposób automatyczny dokumentuje każdą instancję procesu oraz udostępnia kompletną ścieżkę kontrolną dla wszystkich zakończonych działań. Platforma rejestruje każde działanie użytkownika, przetworzenie danych oraz dokumentów co pozwala na pełną kontrolę realizowanych działań biznesowych.
Sprzedaż & Marketing
Budownictwo/produkcja
Operacje/Administracja
Finanse/Księgowość
Zamówienia
HR
Poniżej przedstawiamy zalety płynące z automatyzacji. Dzięki cyfryzacji, Twój biznes może się naprawdę rozwinąć:
Przekształć procesy biznesowe w cyfrowe, zautomatyzowane środowisko z JobRouter®: systemem oferującym niskokodowość, szybkość i elastyczność
Według firmy badawczej Gartner – oznacza wykorzystanie technologii informatycznych w celu zmienienia modelu biznesowego, osiągnięcia nowych celów biznesowych oraz stworzenia nowych możliwości, które będą stanowić wartość dodaną dla organizacji.
Elektronizacja oznacza również przekształcania procesów oraz ich elementów np. dokumentów w format elektroniczny. Automatyzuje to, co dotychczas odbywało się w sposób manualny. Może odbywać się na wielu poziomach i tak naprawdę jest z nami od wielu lat. Zaczynając od cyfryzacji poczty, czyli przejściu z listów na maile, kończąc na automatyzacji skomplikowanych procedur biznesowych. Mówiąc o digitalizacji firmy, właśnie takie procesy mamy na myśli.
Jeszcze 10 lat temu digitalizacja firmy była sposobem działania, na które decydowały się tylko firmy myślące przyszłościowo, lub posiadające odpowiedni budżet.
Czy teraz, firma, która wyprze się cyfryzacji ma szanse na zysk i na przetrwanie? Odpowiedź wydaje się być prosta. Jakkolwiek wielu przedsiębiorców wciąż boi się podjąć pierwsze kroki w stronę automatyzacji. Organizacjom brakuje zaufania i przekonania, czy tak naprawdę transformacja cyfrowa jest nieunikniona.
Z drugiej strony rząd stopniowo wycofuje obieg papierowy, wprowadzając elektroniczny obieg dokumentów, poprzez nowe przepisy, np. te dotyczące e-doręczeń, czy też krajowego-systemu e-faktur.
My jesteśmy pasjonatami od znajdowania nowych rozwiązań i pokonywania wyzwań za pomocą platform digitalizujących, więc dorzucimy swoje trzy grosze:
Tak! Elektronizacja jest nieunikniona, jeśli Twoim celem jest rozwój biznesu i nie chcesz aby Twoja firma została pokonana przez konkurencje.
Proces transformacji cyfrowej firmy powinien rozpocząć się od wyznaczenia celów biznesowych i identyfikacji obszarów, które jako pierwsze powinny zostać poddane automatyzacji. W niektórych firmach takie obszary będą widoczne na pierwszy rzut oka, na przykład firmy ręcznie przetwarzające setki faktur i zamówień. W firmach, w których nie jest jasne gdzie zacząć digitalizację, lub jaki kolejny krok podjąć w stronę pełnej automatyzacji– warto skorzystać z pomocy doświadczonych analityków biznesowych, którzy wskażą miejsca gdzie zwrot z inwestycji będzie najszybszy.
Kolejny krok to rozeznanie rynku, tzn. dostępnych firm wdrożeniowych i ich rozwiązań. Digitalizacji firmy nie dokonamy używając Excela. Potrzebne nam są narzędzia dedykowane do automatyzacji. Jest to niemała inwestycja, a przede wszystkim trudna decyzja. Liczba dostępnych na rynku firm oferujących rozwiązania do cyfryzacji i zarządzania procesami biznesowymi cały czas rośnie.
Dlatego tak ważne jest ustalenie pewnych kryteriów przy wyborze dostawcy systemu.
Poniżej przedstawiamy listę 5 kluczowych wytycznych według których, uważamy, że firmy powinny się kierować przy dostawcy systemu.
Równocześnie warto się zastanowić, jakie plany na przyszłość ma firma, której działania chcemy zautomatyzować. Czy cyfryzacja firmy będzie odbywać się etapami? Czy będziemy chcieli automatyzować więcej procesów wraz z rozwojem firmy? W tym wypadku, warto rozważyć systemy, które obejmują firmę całościowo i umożliwiają automatyzowanie w różnych obszarach firmy. Dedykowane rozwiązania są tańsze, np. dedykowany system do obsługi zamówień, czy faktur, ale oznaczają, że chęć automatyzacji kolejnych aktywności firmy, wiązać się będzie z kolejną inwestycją. Warto wspomnieć, że niestety dedykowane systemy zwykle nie zapewniają zbyt dużo elastyczności i możliwości dostosowania do konkretnych wymagań organizacji.
Wdrażania digitalizacji firmy i organizacji składa się z kilku kluczowych etapów, które pozwalają na płynne przejście od tradycyjnych metod do cyfrowych rozwiązań. Oto najważniejsze kroki:
Digitalizacja jest uniwersalnym narzędziem, które znajduje zastosowanie w niemal każdej branży. Szczególnie istotna jest w sektorach wymagających precyzji, szybkości i zarządzania dużymi wolumenami danych. Przykłady:
Digitalizacja dokumentów, czyli utrzymywanie archiwum dokumentów firmowych: teczek pracowników, umów, faktur w wersji elektronicznej, w archiwum dokumentów to duży krok do przodu. Zwłaszcza w kontekście ryzyka pracy zdalnej, dostęp do dokumentacji jest kluczowy. Jednak dopiero usprawnienie obiegu dokumentów znacząco wpływa na oszczędność czasu i optymalizację procesów. Podsumowując elektronizacja dokumentów jest niezbędnym, jednak tylko pierwszym krokiem w kierunku cyfryzacji.
Czy pamiętasz jak dokonywałeś zakupów 10-15 lat temu? A jak kupujesz dzisiaj? Podobnie z załatwianiem spraw bankowych czy urzędowych. To najlepszy przykład postępującej wszędzie przemiany cyfrowej.
Szybkość przenoszenia procesów do świata cyfrowego jest tym co różni organizacje rozwijające się szybko od tych wolniejszych. Klaus Schwab, przewodniczący i założyciel World Economic Forum powiedział:
“W nowym świecie, to nie duża ryba zjada małą rybę, to szybka ryba zjada wolną rybę!”
W technologicznym wyścigu przetrwają tylko te firmy, które w pełni wykorzystują narzędzia automatyzacji – opóźnienia w cyfryzacji oznaczają ryzyko utraty klientów na rzecz konkurencji. Narzędzi do automatyzacji na rynku jest wiele, dlatego ważnym jest aby wybrać sprawdzone i nowoczesne rozwiązanie, które całkowicie pokryje potrzeby Twojego biznesu.
My polecamy naszym klientom platformę digitalizacji JobRouter. Jest to system, który pozwala na cyfryzacje procesów i bezproblemowe przejście firmy na poziom elektroniczny bez potrzeby pisania kodu i zatrudniania specjalistów ds. IT.
Na naszej stronie znajdziesz więcej wskazówek i informacji o JobRouter, wszystkich jego modułach, funkcjonalnościach oraz wykonanych przez nas i naszych partnerów wdrożeniach. Zachęcamy do wypełnienia formularza z zapytaniem o demo, którym obiecujemy Cię nie rozczarować!
Umów się na bezpłatną prezentację i analizę potrzeb.
Error: Contact form not found.