Procesy
Przedsiębiorstwa stawiają na pierwszym planie relacje z aktualnymi oraz potencjalnymi klientami. System CRM służy zarządzaniu kontaktami, archiwizuje i porządkuje dane tworząc pamięć firmy, niezależnie od następstw zmian kadrowych.
Po wdrożeniu systemu CRM nasi klienci zwracają uwagę na:
Każda organizacja ma swoją specyfikę i strukturę organizacyjną, dlatego procesy na platformie JobRouter zawsze wdrażamy w sposób najbardziej optymalny dla organizacji, poniższe przykłady obrazują jedynie możliwe funkcjonalności platformy, nie narzucając sposobu działania.
Przykład procesu CRM
Uporządkowane informacje o klientach, odporne na rotacje pracowników oraz sprawnie opracowanie oferty, stworzone zgodnie z analizą potrzeb. To tylko przykłady możliwości jakie daje nowoczesny zarazem sprawdzony sposób na relacje z klientami.
Rejestracja Prospektu
Proces rejestracji i tworzenia oferty inicjowany jest przez osobę chcącą dodać kontrahenta do bazy firmy, z przejrzystym podziałem na dane kontrahenta oraz indywidualnie przygotowaną ofertę.
Zakładka dane kontaktowe
Zakładka dane kontaktowe umożliwia wprowadzenie danych oraz notatek, które mogą okazać się bardzo przydatne na dalszych etapach procesu.
Zakładka Oferta
Zakładka oferta daje możliwość stworzenia indywidualnej oferty, dzięki której łatwiej będzie nawiązać relację, która może przełożyć się na lojalność i zysk.
Tworzenie procesu na miarę potrzeb
Identyfikacja procesów biznesowych występujących w przedsiębiorstwie, czy organizacji umożliwia systematyzację i przypisanie odpowiednich działań do ról występujących w firmie i ma na celu wydajniejsze i bardziej przejrzyste funkcjonowanie. Na podstawie dotychczas zidentyfikowanych procesów w firmie tworzymy systemy na miarę potrzeb.
Każdy nasz klient decyduje o tym jak ma wyglądać jego system. Dajemy Państwu wolna rękę do stworzenia własnego diagramu procesowego. To Państwo decydują o każdym kroku – przekazując nam wskazówki i oczekiwania efektu finalnego. Nadszedł czas na nowe cyfrowe podejście i budowanie długotrwałej więzi z klientem. Poniżej kilka przykładów kolejnych kroków jakie mogą zostać wdrożone w przedsiębiorstwie.
Usprawnienie akceptacji każdego poziomu to bardzo ważny aspekt przedsiębiorstwa. Podjęte decyzje, szybko trafiają do zainteresowanych osób. Dzięki temu zyskują prawie wszysktie procesy w przedsiębiorstwie, zwiększając swoją efektywność.
W przypadku odrzucenia oferty przez przełożonego , istnieje możliwość jej modyfikacji, by stworzyć ofertę opłacalną dla obu stron.
Gdy oferta jest już zaakceptowana przez przełożonego, pozyskanie bądź utrzymanie klienta jest opłacalne. Ofertę można przekazać klientowi w preferowanej formie.
Nie wszyscy klienci podejmują decyzję od razu po otrzymaniu oferty. Warto zatem określić, czas kolejnego kontaktu i zanotować informację które udało się uzyskać do tej pory.
Ceniąc swój czas i klienta, dokumenty mogą być podpisane w formie elektronicznej. Dzięki czemu można już zapomnieć o sytuacjach w których brakowało jednej parafki by sfinalizować umowę.
Nie każda oferta przesłana do klienta musi zostać zaakceptowana. Dzięki systemowi CRM możesz szybko zmodyfikować ofertę, bądź ponowić próbę nawiązania współpracy w bardziej dogodnym dla klienta terminie.
CRM oparty na platformie JobRouter, to nie tylko kroki procesu ułatwiające codzienny kontakt z klientem, ale również integracja z systemami już funkcjonującymi w organizacji.
Do tej pory dokonaliśmy sprawnej integracji z między innymi takimi systemami jak:
SAP – dzięki integracji z systemem SAP, CRM zostaje wzbogacony o aktualne dane finansowe, wszelkie przepływy pieniężne – dając tym samym pełną kontrolę budżetową.
ECM – Wszelkie materiały wykorzystywane w procesie komunikacji z klientem oraz przygotowywaniu oferty zarządzane są centralnie co gwarantuje zawsze najbardziej aktualne wersje prezetnacji, szablonów ofert, regulaminów, wzorów zamówień itp. Użytkownicy nie muszą się zastanawiać czy wersja dokumentu zapisana na pulpicie jest tą najnowszą.
Office 365 – integracja z Office 365 usprawnia tworzenie nowych dokumentów, umów, pism za pomocą np. wcześniej ustalonych szablonów. Ponadto wszelkie dokumenty pozostają w teczce klienta, bez zbędnych kopii.
Podpis elektroniczny – pozyskanie nowego klienta to część sukcesu, jednak najważniejsza jest finalizacja umowy. Za pomocą autorskiego podpisu elektronicznego umowa może zostać szybko podpisana, bez względu na odległość, bądź inne czynniki uniemożliwiające spotkanie osobiste. Zachecamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi podpisu elektornicznego umieszczonymi na naszej stronie internetowej: https://e-msi.pl/blog/2020/11/17/podpis-elektroniczny/ .
E-nadawca – finalizacja umowy często wiąże się z wysyłką niezbędnych dokumentów. Za pomocą integracji systemu poczty polskiej, bądź firm kurierskich w szybki i łatwy sposób dokumenty mogą zostać przekazane – tym samym zachowując wszelkie potwierdzenia nadania/odbioru w jednym miejscu.
Social Media – Integracja otwiera nowe możliwości pozyskania klientów, unikając tym samym utratę, bądź niewykorzystanie wszystkich leadów sprzedażowych pozyskanych z pomocą mediów społecznościowych.
Zmieniająca się wizja sprzedaży dostosowana do rynku, nie stanowi już problemu. Procesy na platformie JobRouter w szybki sposób zostaną zaktualizowane i wdrożone zgodnie z wymaganiami, tak by przedsiębiorstwo nadążało za trendami rynku, jednocześnie nie tracąc nowych możliwości i zysków.
Mobilny CRM
Dzięki dodatkowym modułom, JobRouter oferuje wszystkie swoje funkcjonalności również w formie mobilne, która doskonale sprawdza się poza biurem, usprawniają pracę m.in. handlowców. Aplikacja mobilna jest również dostosowana do potrzeb przedsiębiorstwa, aby jak najskuteczniej współpracować z systemem.
Raporty
Relacja z klientem to serce każdego systemu CRM, koncentruje się na organizacji kontaktów z potencjalnymi, obecnymi i przyszłymi kontrahentami. Oprogramowanie jest wyposażone w wszelkiego rodzaju raporty z wyszukiwarką z wieloma spersonalizowanymi filtrami. W efekcie usprawniając pracę całej firmy, staje się prawdziwym skarbem dla pracowników.
Elektroniczne Archiwum
Wszystkie dokumenty zarówno przychodzące jak i wychodzące, dostępne są w archiwum, z możliwością pełnWszystkie umowy zarówno podpisane i odrzucone, dostępne są w archiwum z możliwością pełnotekstowego przeszukiwania. Dodatkowo automatycznie tworzone są rejestry klientów, z kontrolą uprawnień, tak aby każdy pracownik miał dostęp do swojej części bazy.
Od wejścia unijnego rozporządzenia dotyczącego ochrony danych osobowych – RODO – anonimizacja danych stała się powszechnie znanym procesem. Jej automatyzacja
Dowiedz się więcej
Przekształć procesy biznesowe w cyfrowe, zautomatyzowane środowisko z JobRouter®: systemem oferującym niskokodowość, szybkość i elastyczność.