Blog

Jak wygląda integracja systemu JobRouter z Platformą Elektronicznego Fakturowania?

Jak wygląda integracja systemu JobRouter z Platformą Elektronicznego Fakturowania?

W grudniu 2018 pisaliśmy o uruchomionej przez rząd wersji testowej Platformy Elektronicznego fakturowania (PEF) dostępnej pod adres efaktura.gov.pl.
Platforma wspiera proces obsługi zamówień publicznych między ich wykonawcami a instytucjami zamawiającymi.
Na chwilę obecną wystawianie faktur za pośrednictwem platformy nie jest obowiązkowe, jakkolwiek wszystkie instytucje zamawiające są zobowiązane mieć możliwość odbioru takiej faktury od 18 kwietnia 2019.
By dopełnić tego obowiązku, należy skorzystać z usług jednego z dwóch brokerów. W praktyce, od strony użytkownika po zarejestrowaniu na platformie otrzymujemy skrzynkę odbiorczą, na którą wysyłana jest faktura w ustrukturyzowanej formie.
Każdy użytkownik platformy posiada swój login i hasło, jest to system zewnętrzny, do którego należy się logować, z każdą potrzebą dostępu do danej faktury.
Ułatwieniem jest opcja powiadomienia e-mail, gdy taka faktura pojawi się w skrzynce na platformie.

W jaki sposób JobRouter ingeruje w platformę?

W realizowanych przez nas wdrożeniach naszym celem jest dostarczenie systemu charakteryzującego się łatwym w użyciu oraz intuicyjnym panelem użytkownika i równocześnie największą możliwą efektywnością wykonywanych procesów.
Dlatego zintegrowaliśmy JobRouter z Platformą Elektronicznego Fakturowania. W instytucjach publicznych integracja polega na automatycznym pobieraniu faktur z platformy do systemu. Następnie faktura znajdująca się w systemie jest automatycznie przenoszona do procesu akceptacji. Na podstawie numeru umowy lub numeru referencyjnego JobRouter wskaże właściwy dział, lub jednostkę organizacyjną odpowiedzialną za opis faktury.
Natomiast, we wdrożeniach u podmiotów świadczących usługi dla instytucji publicznych, integrujemy systemy ERP z Platformą Elektronicznego Fakturowania. Oznacza to, że po wystawieniu faktury za usługę lub towar z umowy zawartej w procedurze zgodniej z Prawem Zamówień Publicznych, zostanie automatycznie wysłana na platformę w odpowiednim formacie.

Rozszerzenie systemu o integrację z Platformą Elektronicznego Fakturowania jest zdecydowanym ułatwieniem pracy dla organizacji obsługujących wiele zamówień publicznych. Dzięki systemowi cały proces przebiega znacznie szybciej i nie wymaga użycia zewnętrznego systemu przez pracownika. Otrzymując, akceptując, bądź wysyłając fakturę obsługiwaną przez PEF, użytkownik pozostaje w znanym już sobie interfejsie użytkownika, w którym pracuje na co dzień.

Więcej o możliwościach systemu JobRouter w przypadku obiegu faktur dowiesz się tutaj

Error: Contact form not found.

    Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez e-MSI Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, KRS 0000387940, w celach związanych z udzieleniem odpowiedzi na Państwa żądanie zgłoszone za pośrednictwem formularza kontaktowego. Więcej informacji w polityce prywatności. *Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

      Opisz procesy, które chcesz zdigitalizować.
      Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez e-MSI Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, KRS 0000387940, w celach związanych z udzieleniem odpowiedzi na Państwa żądanie zgłoszone za pośrednictwem formularza kontaktowego. Więcej informacji: https://e-msi.pl/polityka-prywatnosci * Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe