Duża powtarzalność procesów, regulacje prawne do przetwarzania danych osobowych, połączenie działań kancelarii prawnej, call center, to tylko niektóre z wyzwań jakie są stawiane przed Twoimi pracownikami. Czy zastanawiałeś się jak to usprawnić, minimalizując pracę ludzką i zmniejszając ryzyko popełnienia błędów? Przeanalizowaliśmy wyzwania stawiane pracownikom windykacji i przygotowaliśmy rozwiązania na poniższe pytania.
Praca w windykacji to ciągłe poszukiwanie najbardziej efektywnego sposobu komunikacji z dłużnikiem. Jak przetestować różne ścieżki bez dodatkowych kosztów?
Tworzenie przez pracowników pism z gotowych szablonów jest nieefektywne. Czy można to zautomatyzować?
Czy istnieje możliwości aby mieć dostęp do raportów efektywności poszczególnych procesów w firmie?
Pozostałe zastosowania
Dział HR
Zarządzanie zasobami ludzkimi stanowi kluczową częścią organizacji. To tutaj pracownicy przetwarzają ogromne ilości danych osobowych, utrzymują stały kontakt z pracownikami
Dowiedz się więcej
Dział księgowości
Księgowość to ogromne nakłady papieru i praca w której łatwo o pomyłkę. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się ile czasu spędzają pracownicy
Dowiedz się więcej
Handel i usługi
W handlu i usługach najważniejsze jest prawidłowe zarządzanie relacjami z klientem. Ważne jest aby mieć łatwy dostęp do historii kontaktu,
Dowiedz się więcej
Rozpocznij swoją cyfrową podróż z JobRouter®
Przekształć procesy biznesowe w cyfrowe, zautomatyzowane środowisko z JobRouter®: systemem oferującym niskokodowość, szybkość i elastyczność.