niedziela,19 wrzesień 2021

JobRouter 5.2 jest już z nami!

jobrouter 5.2

JobRouter® 5.2: Większa produktywność i bezpieczeństwo Twojej pracy

JobRouter wypuściło najnowszą wersję JobRouter 5.2 w wersji beta. Nowa wersja oznacza nowe funkcje. W tym poście dowiecie się co dokładnie, co czeka na Was w JobRouter 5.2.

JobRouter skupił się na ulepszeniu doświadczeń w systemie zwłaszcza użytkownikom końcowym. Ulepszona przeglądarka Office, dodatkowe opcje wyszukiwania, interaktywne przewodniki dla użytkowników systemu i sprawniejsze podpisywanie dokumentów. To tylko kilka z nowości.

Wyszukiwanie w przeglądarce systemu

JobViewer jako zintegrowana przeglądarka plików był nam znany już od wersji 4.2, w najnowszej wersji JobViewer zawiera funkcję wyszukiwania z wyróżnianiem terminów i tekstu w dokumencie. Nowa funkcja pozwala również na wyszukiwanie pełnotekstowe w dokumentach archiwalnych, znajdujących się w JobArchive.

Wyszukiwanie w menu nawigacyjnym

Firmy wykorzystujące JobRouter w wielu procesach mają bardzo złożone  menu nawigacyjne. W przypadku zaawansowanych użytkowników przełączanie między kategoriami i wyszukiwanie danej funkcji w systemie może być frustrujące. Z tego powodu w JobRouter 5.2 umieszczono wyszukiwarkę w menu nawigacyjnym, która filtruje dostępne opcje i wyświetla dokładnie to, czego szuka użytkownik, niezależnie od tego, czy są archiwa, raporty, czy narzędzia administracyjne.

Scalanie instrukcji

JobRouter® zapewnia przewodniki po platformie, w tym na przykład instrukcje instalacji, podręczniki użytkownika, dokumentację API i przewodniki modułowe. Aby ułatwić użytkownikom wyszukiwanie adekwatnych dla nich informacji, JobRouter zebrał je w cztery przewodniki. Dla użytkowników końcowych, administratorów, projektantów procesów i programistów.

Interaktywne przewodniki użytkownika

W Jobrouter 5.2 znajdziemy również interaktywne instrukcje krok po kroku, które poprowadzą użytkowników przez interfejs systemu i wyjaśnią nowe funkcje.

Interaktywne przewodniki to alternatywa dla tradycyjnych instrukcji, która umożliwia szybkie zapoznanie się z działaniem aplikacji w praktyce. Dzięki temu użytkownicy systemu szybciej rozumieją nowo wdrożone procesy i funkcje.

JobRouter Sign – podpisuj dokumenty jeszcze wygodniej

JobRouter Sign® to moduł integrujący podpisy elektroniczne z platformą JobRouter. Moduł umożliwia generowanie zadań podpisania dokumentu z dowolnego procesu i ich podpisywanie zarówno przez użytkowników JobRouter®, jak i przez strony zewnętrzne.

Do tej pory użytkownicy JobRouter mogli generować proces podpisu w word i pdf przez dowolną liczbę wewnętrznych i zewnętrznych użytkowników. W zakres podpisów wchodzą proste, zaawansowane oraz kwalifikowane podpisy. W najnowszej wersji systemu umożliwiono umieszczanie kilku podpisów jednocześnie w danym dokumencie. Dodano również funkcję umieszczania wielu dokumentów w kopercie do podpisania. Tym samym możliwe jest podpisywanie wielu dokumentów równocześnie. Może się to przydać zwłaszcza w przypadkach np. podpisywania umów z każdej strony lub podpisywania dokumentów wraz z ich załącznikami.

Edycja zarchiwizowanych dokumentów w Office Online

Za pomocą przeglądarki Office Viewer (moduł JobLink dla Office) można połączyć JobRouter® z Microsoft Office Online. Dzięki temu dokumenty pakietu Office, które są przechowywane w JobRouter®, mogą być edytowane online w przeglądarce. Integracja z Microsoft 365 (dawniej Office 365) jest możliwa przy JobRouter® w chmurze, w przypadku instalacji lokalnej można podłączyć serwer Office Online.

JobRouter® 5.2 dodaje możliwość otwierania i edytowania dokumentów Office przechowywanych w zintegrowanym systemie archiwizacji JobRouter® (JobArchive) przy użyciu widoków archiwum w Office Online. Dzięki temu dokumenty pakietu Office mogą być otwierane i bezpośrednio edytowane z widoków archiwalnych.

Proces edycji blokuje dokumenty, więc nikt inny nie może ich w tym czasie wprowadzać. Dodano również funkcje edycji zaszyfrowanych dokumentów. Nowe funkcje w module Office przydadzą się przy edycji zarchiwizowanych szablonów, m.in. wzorów umów lub prezentacji, zarchiwizowanych raportów excel, czy aktualizacji archiwalnych dokumentów np. instrukcji.

Bezpośrednie umieszczanie dokumentów w archiwum

JobRouter® oferuje dodatek Office, którego możesz użyć do przesyłania dokumentów na platformę z poziomu aplikacji Office. Obsługiwany jest zarówno Office w wersji desktopowej, jak i Office Online.

Dodatek pakietu Office został wydany w ostatniej wersji JobRouter 5.1. W tej wersji można było przesyłać dokumenty z pakietu Office do Document Hub w JobRouter®.

Począwszy od JobRouter® 5.2, można teraz również korzystać z dodatkowej opcji archiwizacji dokumentów Office w JobArchive.

SSO via SAML

SAML (Security Assertion Markup Language) to standardowy protokół przesyłania poświadczeń między dostawcą tożsamości (IdP) a aplikacją internetową. Użytkownik jest uwierzytelniany za pośrednictwem dostawcy tożsamości, który przekazuje te informacje połączonym dostawcom usług, umożliwiając jednokrotne logowanie (SSO). W porównaniu z logowaniem za pomocą nazwy użytkownika i hasła do poszczególnych aplikacji, SSO via SAML ma kilka głównych zalet:

  • dane dostępowe należy wprowadzić tylko raz w IdP
  • Dane dostępowe są utrzymywane i zarządzane centralnie
  • Wytyczne dotyczące haseł mogą być ustandaryzowane

W środowisku chmurowym SAML-SSO umożliwia użytkownikom integrację własnego Active Directory, m.in. za pośrednictwem ADFS lub Azure AD, w ten sposób zapewniając użytkownikom prosty dostęp do zewnętrznych aplikacji SaaS.

Pozwala to na łączenie dowolnej liczby dostawców tożsamości, określając czy użytkownik powinien zostać przekierowany do dostawcy tożsamości w celu uwierzytelnienia, a jeśli tak, do którego. Ponadto, dla każdego dostawcy tożsamości określane jest indywidualnie, czy uwierzytelnieni użytkownicy, którzy nie istnieją jeszcze w JobRouter®, są automatycznie rejestrowani jako nowi użytkownicy.

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) odnosi się do dowodu tożsamości użytkownika za pomocą kombinacji dwóch różnych, niezależnych czynników. W środowisku aplikacji chmurowych uwierzytelnianie dwuskładnikowe często polega na wprowadzeniu użytkownika i hasła oraz dodatkowego kodu PIN. Jest on wysyłany e-mailem, SMS-em lub aplikacją Authenticator na urządzenie końcowe użytkownika w celu uwierzytelnienia.

Od JobRouter® 5.2 istnieje możliwość aktywacji uwierzytelniania dwuskładnikowego dla poszczególnych grup użytkowników lub dla wszystkich użytkowników.

OSTATNIE WPISY

Co należy mieć na uwadze wdrażając systemy low-code i no-code?

Większość organizacji posiada własny zespół IT, na którym polega w zakresie rozwoju i wdrażania aplikacji. Zapotrzebowanie na wewnętrzne systemy informatyczne znacznie wzrosło podczas pandemii. To spowodowało, że wiele firm musiało zmienić swoje modele operacyjne i plany inwestycyjne. To znaczy, wprowadzić technologie, które pozwolą na zdalne, bądź hybrydowe utrzymywanie procesów biznesowych. W rezultacie, aby sprostać strategicznym […]


JobRouter 5.2 jest już z nami!

JobRouter® 5.2: Większa produktywność i bezpieczeństwo Twojej pracy JobRouter wypuściło najnowszą wersję JobRouter 5.2 w wersji beta. Nowa wersja oznacza nowe funkcje. W tym poście dowiecie się co dokładnie, co czeka na Was w JobRouter 5.2. JobRouter skupił się na ulepszeniu doświadczeń w systemie zwłaszcza użytkownikom końcowym. Ulepszona przeglądarka Office, dodatkowe opcje wyszukiwania, interaktywne przewodniki […]


Jak automatyzować firmę?

PORÓWNANIE RODZAJÓW AUTOMATYZACJI Transformacja cyfrowa widoczna jest wszędzie i nietrudno zrozumieć dlaczego. Pozbycie się krążącego z biurka na biurko papieru i powtarzających się zadań daje długoterminowe korzyści.Ich obliczenie staje się coraz bardziej wymierne, ponieważ cyfryzacja jest nową normą. Ale jakie technologie wybrać? Czy tak bardzo wychwalane RPA może rozwiązać złożone problemy biznesowe? Czy klasyczna automatyzacja […]


E-Doręczenia

E-doręczenia to kolejny projekt, który popchnie Polskę na drodze digitalizacji administracji publicznej. Rząd w tej chwili pracuje nad stworzeniem standardu doręczeń elektronicznych i planuje wdrożyć je w życie jeszcze w tym roku. O co dokładnie chodzi? Do tej pory komunikacja z organami administracyjnymi oznaczała wymianę listów poleconych oraz wizyty w urzędach. Nowy projekt ma na […]


Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o