piątek,23 Październik 2020

JobRouter 5.1

jobrouter-5-1

Najnowsza wersja JobRouter została połączona z Microsoft Office oraz z platformą Zapier. Wprowadzenie integracji z Microsoft Office pozwala na znacznie łatwiejszą pracę nad dokumentami. Zapier natomiast pozwala na integrację z ponad 2000 aplikacji.

JobRouter 5.1 to również dodatkowe funkcje w modułach JobData i  JobViewer. Platforma poszerzyła również swoje możliwości integracji.

Zapier to platforma, pozwalająca na automatyzację zadań i procesów pomiędzy różnymi aplikacjami. Zapier eliminuje potrzebę dewelopmentu/ kodowania integracji systemów w tradycyjny sposób. Zapier pozwala na tworzenie procesów workflow, zwanych w platformie “zapami”,  poprzez proste łączenie aplikacji za pomocą kilku kliknięć.

Współpraca JobRouter® z Zapier w najnowszej wersji systemu pozwala użytkownikom JobRouter na integrację z ponad 2000 aplikacji w tym: CRM Salesforce, Microsoft Dynamics, Redmine, Zoho, Twitter, Facebook, Slack, aplikacjami Google (Forms, Spreadsheet, Drive, Surveys), Microsoft Office 365, Amazon, LinkedIn i wiele innych).

Dzięki Zapier, klienci JobRouter mogą wykorzystać system na wiele różnych sposobów, które wcześniej, nie były dla nich dostępne. Z Zapier, integracje JobRouter z innymi aplikacjami przebiegają bardzo szybko oraz stają się dużo tańsze w realizacji. Wpływa to na oszczędności w budżecie firmy oraz przyśpieszenie automatyzacji wielu procesów biznesowych.

Integracja z Zapier wiąże się z dwoma etapami. W pierwszym etapie dodajemy Zapier do interfejsu JobRouter. W tym momencie użytkownik systemu może rozpocząć tworzenie procesów używając “zapów”. Na przykład, dodając zap Google Survey do procesu JobRouter, użytkownik może ustawić rozpoczęcie nowego kroku w procesie JobRouter, gdy tylko nadejdzie odpowiedź z połączonej “zapem” ankiety Google. 

Dodatkowo aplikacja zawiera, tak zwany trigger, dla nowych kroków w skrzynce odbiorczej i dla nowych dokumentów pojawiających się w archiwum. Poprzez trigger, “zapy” mogą być automatycznie uruchamiane na platformie Zapier. Na przykład, po załadowaniu nowego dokumentu w archiwum JobRouter, trigger może wywoływać polecenie poprzez Zapier, aby ten dokument został również skopiowany do Dropbox, lub Google Docs.

W JobRouter można również zdefiniować tak zwane “webhooks”, które definiują jaki wynik w procesie ma wywołać automatyczne uruchomienie zapu.

Integracja z programami Microsoft Office

Do integracji z MS Office są dostępne dwa moduły: Pierwszy to Office Add-in, który pozwala na załadowywanie dokumentów do Document Hub. Drugi to Office Viewer, który pozwala na podgląd i edycję plików MS Office w procesach.

Innymi słowy, użytkownicy JobRouter korzystający na co dzień Microsoft Office, mają do wyboru dwie opcje integracji plików MS Office z systemem:

  1. Office Add-in pozwalający na dodawanie dokumentów programów MS Office do Document Hub w JobRouter.
  2. Office Viewer pozwalający na podgląd i edycję dokumentów programów MS Office znajdujących się już w procesach systemu JobRouter.

Office Add-in

Office Add-In w integracji z JobRouter obejmuje obsługę plików programów Word, Excel, oraz PowerPoint. Office Add-in może być zainstalowany dla wersji desktopowej tych programów lub wersji online. Add-in może zostać pobrany z Microsoft Store. Dzięki temu dodatkowi możliwe jest zarchiwizowanie dokumentu w JobRouter bez opuszczania okna MS Office.

Office Viewer

Moduł Office Viewer umożliwia pracę nad dokumentami MS Word z poziomu systemu JobRouter. Nie ma już potrzeby opuszczania systemu czy przełączania się pomiędzy oknami w celu edycji dokumentu.

Funkcje pakietu Office, takie jak śledzenie zmian lub funkcja komentarza, umożliwiają wygodną i przejrzystą pracę nad dokumentami. Edytowane dokumenty w różnych wersjach mogą być zapisywane w archiwum JobRouter. Pliki mogą być również drukowane bezpośrednio z modułu Viewer, z widocznymi adnotacjami na dokumentach, lub bez.

Aby używać powyższych funkcji, należy mieć uprzednio utworzone konto Microsoft Office365.

Nowości w module JobData

Moduł JobData pozwala na umieszczanie danych w JobRouter i wykorzystywanie ich w procesach. Moduł pozwala również na edycję danych w tabelach JobRouter, bez potrzeby dokonywania edycji w oryginalnych bazach danych.

Najnowsza wersja JobRouter została wyposażona w dwie nowe funkcje:

  • Funkcję kopiuj i wklej –  dla całych wierszy danych. Tym samym konieczność ręcznego wypełniania pól podczas edycji danych, nie jest już konieczna.
  • Optymalizacja tabel przy dużych ilościach danych. Do tej pory JobData nie był wskazany do używania przy dużej ilości danych (powyżej kilku tysięcy pozycji w tabelach). JobRouter w swojej najnowszej wersji, został zoptymalizowany pod względem komunikacji serwer-klient, dzięki czemu tabele nawet z kilkoma tysiącami pozycji są bardzo szybko ładowane i przeszukiwane.

Nowości w module JobViewer

W JobViewer pojawił się w prawym górnym rogu symbol drukarki. Klikając na niego użytkownik ma do wyboru wydrukowanie dokumentu w widocznej na ekranie postaci, lub wydrukowanie bez adnotacji dodanych do dokumentu w systemie. W nowej wersji istnieje również opcja drukowania plików wraz ze wszystkimi załącznikami. Dodatkową funkcjonalnością jest możliwość nanoszenia elektronicznej pieczątki na dokument. W zależności od pieczątki możliwe jest np. odblokowanie możliwości wysyłki kroku.

OSTATNIE WPISY

E-Doręczenia

E-doręczenia to kolejny projekt, który popchnie Polskę na drodze digitalizacji administracji publicznej. Rząd w tej chwili pracuje nad stworzeniem standardu doręczeń elektronicznych i planuje wdrożyć je w życie jeszcze w tym roku. O co dokładnie chodzi? Do tej pory komunikacja z organami administracyjnymi oznaczała wymianę listów poleconych oraz wizyty w urzędach. Nowy projekt ma na […]


Krajowy System e-Faktur – zbliża się cyfrowa rewolucja dla firm

1 października 2021 wejdą w życie istotne zmiany w zakresie e-usług administracji. Zmiany mają na celu ułatwić i przyspieszyć rozliczenia między firmami oraz identyfikację oszustw podatkowych przez nasz rząd. Plan zakłada uruchomienie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który posłuży podatnikom do wystawiania, otrzymywania i przechowywania faktur ustrukturyzowanych. Definicją faktury ustrukturyzowanej jest faktura o ujednoliconym wzorze wystawiona […]


Czym są platformy low code i z czego wynika ich popularność?

Low code odnosi się do techniki tworzenia aplikacji biznesowych, bez konieczności programowania ich od podstaw. Jest to odpowiedź na zwiększające się diametralnie potrzeby dzisiejszego świata przy jednoczesnym deficycie programistów. Low code pozwala tworzyć aplikacje i inne rozwiązania programistyczne za pomocą wcześniej skonstruowanych modeli, szablonów, oraz grafik, odpowiadającym krokom w procesach, które są w większości “wyklikiwane”, […]


Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Podpis elektroniczny w JobRouter W dzisiejszych czasach i aktualnych warunkach pracy wielu firm, podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest znacznym udogodnieniem dla obu zaangażowanych stron.  Podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest uregulowane prawnie przez Parlament Europejski i Radę Unii Europejskiej w rozporządzeniu eIDAS. Zgodnie z rozporządzeniem eIDAS podpisem elektronicznym są dane elektroniczne powiązane i połączone […]


Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o