Klasyfikacja korespondencji to dodatkowy moduł systemu IDR, który wykorzystuje technologię OCR, aby automatycznie rozpoznawać dane z otrzymywanej korespondencji i umieszczać je w odpowiednich miejscach w systemie.
Proces klasyfikacji korespondencji polega na automatycznym rozpoznawaniu typu wiadomości przychodzących. Nadesłane wiadomości i dokumenty, są rozczytywane przez system, zanim otworzy je użytkownik. System skanuje treść, tytuł wiadomości, nadawcę a także treści załączonych plików, przypisując je do odpowiedniej kategorii.
Klasyfikacja dokumentów pozwoli na automatyczne uruchamianie zdefiniowanych procesów. Moduł klasyfikacji to nie tylko rozdzielanie otrzymanej korespondencji e-mail pomiędzy odpowiednie działy organizacji i wyznaczanie w niej spamu. Zaimplementowana w odpowiedni system, może posłużyć jako tzw. ‘trigger’ uruchamiający kolejne procesy i przesyłający otrzymany dokument w wyznaczone miejsce. Moduł pozwoli również na automatyczne umieszczanie w procesach zeskanowanych dokumentów.
Dzięki możliwości ręcznego definiowania reguł oraz wykorzystania uczenia maszynowego, system „uczy się” w czasie rzeczywistym, poprawiając trafność klasyfikacji z każdym przeprocesowanym dokumentem.
Mimo tego system nie potrzebuje danych historycznych, czyli również czasu, aby uzbierać wiedzę potrzebną do trafnego klasyfikowania dokumentów. Wdrażając system definiowane są reguły klasyfikacji według wytycznych organizacji. Dzięki temu system osiąga niespotykaną skuteczność natychmiast po wdrożeniu. Niemniej, od tego momentu system również usprawnia swoje umiejętności rozpoznawcze.
Klasyfikacja dokumentów i maili może znacząco zredukować czas pracy kancelarii w firmach. System umożliwia pominięcie ręcznego sortowania korespondencji. Podłączenie skanera oraz korzystanie z maili ogólnych typu bok@ biuro@ czy poczta@ powoduje, że w procesach korespondencji przychodzącej pojawia się potrzeba jej rozdzielania na pisma, umowy, faktury, reklamacje i inne typy dokumentów. Zastosowanie klasyfikatora IDR, umożliwia automatyczne uruchamianie procesów na podstawie treści maila, załącznika czy też załączonego skanu dokumentu.
Mechanizm ‘uczenia się’ polega na tym, że system pozwala użytkownikom na korekty typu rozpoznanego dokumentu. System zapisuje poprawione dane i przy kolejnym, podobnym dokumencie, właściwie wskazuje typ dokumentu.
Automatyczne przypisywanie działów/osób odpowiedzialnych w procesach takich jak: reklamacje, ofertowanie, faktury, umowy, obsługa korespondencji, wnioski o udzielenie informacji, zapytania, awarie.
Error: Contact form not found.