Projekty
Pełna nazwa: PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o.
Branża: Przemysł petrochemiczny
Główne obszary działalności: Sprzedaż gazu ziemnego
www: https://pgnig.pl
Poznaj historię sukcesu naszego klienta i przekonaj się jak PGNiG Obrót Detaliczny wykorzystał platformę JobRouter do digitalizacji procesów w firmie
Spółka PGNiG Obrót Detaliczny, od 2022 roku wchodząca w skład Grupy ORLEN, jest liderem sprzedaży gazu ziemnego w Polsce.
Firma powstała w 2014 roku jako jedno z przedsięwzięć grupy kapitałowej PGNiG, jednego z największych koncernów paliwowych w Polsce. PGNiG Obrót Detaliczny zajmuje się sprzedażą gazu ziemnego na potrzeby odbiorców detalicznych, w tym klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw. Oferta spółki skierowana jest zarówno do klientów na terenie Polski, jak i poza jej granicami, w tym w Niemczech, Czechach, na Słowacji, Litwie i na Łotwie.
W ramach PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o. funkcjonuje ponad 200 jednostek organizacyjnych, w których zatrudnionych jest ponad 2400 pracowników. Firma prowadzi działalność w wielu lokalizacjach na terenie całego kraju. W przypadku tak dużej i rozproszonej organizacji kontrolowanie procesów biznesowych jest kluczowe.
W celu wyeliminowania zdiagnozowanych wąskich gardeł oraz zapewnienia kontroli i przejrzystości w działaniach firmy, spółka PGNiG Obrót Detaliczny podjęła decyzję o przyspieszeniu cyfrowej transformacji wybierając i wdrażając platformę automatyzacji procesów JobRouter®.
Pierwszym etapem digitalizacji procesów w PGNiG Obrót Detaliczny było dostarczenie procesu na potrzeby zespołu HR, automatyzującego proces okresowej oceny pracy. Proces został wdrożony w 2020 roku i od tego czasu cyklicznie, raz na kwartał pracownicy monitorują i weryfikują swój rozwój i stopień realizacji celów w cyfrowym procesie na platformie JobRouter. Procesem oceny okresowej objęto 2400 pracowników spółki. Dla maksymalnej optymalizacji procesu zastosowano integracje z funkcjonującymi w przedsiębiorstwie systemami, w tym m.in. z SAP HR oraz Active Director.
„Całokształt współpracy z firmą e- MSI oceniamy bardzo dobrze. e-MSI Sp. z o. o. spełniło nasze wymagania w zakresie wykonanego wdrożenia.System zoptymalizował dotychczasowy proces i umożliwił lepszą kontrolę nad poszczególnymi zadaniami będącymi jego częścią. Z przyjemnością rekomendujemy e-MSI Sp. z o. o. jako profesjonalistę w zakresie dostarczania usług informatycznych i obsługi klienta.”
— Aneta Zgorzelska, Dyrektor Zarządzania Kapitałem Ludzkim
Error: Contact form not found.