czwartek,29 Czerwiec 2017

WPROWADZENIE I DOPASOWANIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ I E-ARCHIWUM

MAŁKOWSKI-MARTECH S.A. – obieg dokumentów

W ramach współpracy z firmą MAŁKOWSKI – MARTECH S. A. zespół e-MSI Sp. wykonał usługę wdrożenia elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją z elektronicznym archiwum dokumentów. Wdrożenie zostało poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb, co pozwoliło na dopasowanie systemu JobRouter do indywidualnych wymagań spółki MAŁKOWSKI-MARTECH S.A. Po wyróżnieniu przeszkoleni zostali użytkownicy, projektanci procesów oraz administratorzy systemu.

Projekt uwzględniał następujące działania:

  • analizę przedwdrożeniową;
  • udzielenie licencji i wdrożenie systemu obsługującego obszar obiegu dokumentów: faktur elektronicznych, zamówień, umów, dokumentów pracowniczych;
  • zintegrowanie wdrożonego systemu z systemem finansowo-księgowym Comarch ERP XL
  • zintegrowanie wdrożonego systemu z systemem klasy DMS Docuware
  • zintegrowanie wdrożonego systemu z usługą Active Directory.

Dostarczony system umożliwia wielostopniową akceptację dokumentów i decyzji, dzięki czemu W systemie są gromadzone wszystkie pisma, które za pośrednictwem formularzy elektronicznych oraz tradycyjnych kancelarii codziennie wpływają do firmy. System wspiera zapewniaj mechanizmy przekazywania dokumentów pomiędzy pracownikami oraz umożliwia wymianę elektronicznej korespondencji między osobami pracującymi w różnych lokalizacjach.

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.