środa,29 Sierpień 2018

APLIKACJA MOBILNA “BONUS RETAIL PLATFORM”

W ramach projektu “Platforma Startowa – Technoparki BiznesHub” e-MSI stworzyło aplikację mobilną pod nazwą “Bonus Retail Platform.”

Aplikacja ma na celu przekształcenie sklepów i centrów handlowych w wielokanałowe przestrzenie zakupowe wykorzystujące mechanizmy do tej pory znane tylko sklepom internetowym. Użytkownicy aplikacji otrzymają dostęp do informacji ze sklepów, między innymi takich jak zniżki i oferty specjalne. Aplikacja śledzi lokalizację użytkownika w centrum handlowym i czas spędzony w poszczególnych jego częściach. Z każdym zakupem klienci otrzymują punkty po zeskanowaniu kodu kreskowego na zakupionym towarze.

e-MSI podjęło się stworzenia aplikacji na  system operacyjny Android i iOS, zaprojektowania jej szaty graficznej, oraz stworzenia dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia.

Wymagania techniczne aplikacji mobilnej:

  • Aplikacja została napisana w języku Kotlin i działa na smartfonach z systemem iOS 9 i wyższymi oraz z systemem Android 4.4 i wyższymi.
  • Zastosowany został material design
  • Aplikacja współdziała z beaconami kontakt.io
  • Aplikacja została zintegrowana  z beaconami kontakt.io na terenie galerii.

Zawartość aplikacji:

  • Integracja z Rest API przez które dostarczane są informacje o kuponach zniżkowych
  • Import danych galerii handlowych w całej Polsce
  • Import danych sklepów znajdujących się w galeriach handlowych.

Rok wykonania: 2017

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.