czwartek,7 Maj 2020

AUTOMATYZACJA PROCESÓW W EUROCASH S.A

W 2019 roku do grona naszych klientów dołączyła grupa Eurocash S.A, składająca się z 55 różnej wielkości spółek. Skutecznie wspierająca niezależnych polskich przedsiębiorców grupa, przez ostatnie 20 lat stała się liderem rynku w zakresie swojej działalności. Eurocash wspiera właścicieli lokalnych sklepów, dzięki czemu stają się oni konkurencją dla hiper i supermarketów. Eurocash oferuje franczyzę między innymi takich sklepów jak Lewiatan, Groszek, Abc, Duży Ben i Inmedio.

Spółka wraz z rozwojem postanowiła podjąć się automatyzacji procesów i skorzystać z naszych usług, wdrażając system JobRouter. 

JobRouter to system automatyzujący procesy odbywające się wewnątrz firmy, w tym  obieg dokumentów, takich jak umowy, faktury i korespondencja. System ma szerokie możliwości integracji z innymi systemami z oprogramowaniem. JobRouter tworzy środowisko low-code, co oznacza, że procesy w systemie mogą być tworzone nawet przez osoby bez umiejętności programowania. Tworzone procesy mogą obejmować od kilku do kilkuset osób. W rezultacie JobRouter jest intuicyjną platformą, której funkcjonalność dopasowujemy do potrzeb firmy. JobRouter poprawia efektywność procesów zarówno w małych firmach, jak i ogromnych przedsiębiorstwach takich jak Eurocash.

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.