poniedziałek,29 Maj 2017

DIGITALIZACJA DOKUMENTACJI KREDYTOWEJ, SYSTEM DMS DLA BANKU SPÓŁDZIELCZEGO DUSZNIKI

Na zlecenie Banku Spółdzielczego Duszniki wykonaliśmy projekt digitalizacji dokumentacji kredytowej wraz z opisem dokumentacji oraz zaimportowaniem skanów i danych opisujących dokumenty do systemu DMS wykorzystywanego przez Bank.

Do procesu digitalizacji wykorzystano mechanizm rozpoznawania kodów kreskowych, którymi dokumenty zostały oklejone przez nasz zespół realizujący projekt. Realizacja projektu została poprzedzona analizą wymagań oraz przygotowaniem środowiska i opracowaniem procesu digitalizacji gwarantującego optymalizację wykorzystania zasobów, czasu oraz mitygację ryzyka. Przygotowanie dokumentacji odbywało się zgodnie ze standardami i wymogami Banku. Proces zawierał także fazę weryfikacji kompletności dokumentacji, metadanych oraz kontrolę poprawności wprowadzonych metadanych i skanów.

Wykonano dla: Bank Spółdzielczy Duszniki

Rok: 2015

OSTATNIE WPISY

JobRouter 5.1

Najnowsza wersja JobRouter została połączona z Microsoft Office oraz z platformą Zapier. Wprowadzenie integracji z Microsoft Office pozwala na znacznie łatwiejszą pracę nad dokumentami. Zapier natomiast pozwala na integrację z ponad 2000 aplikacji. JobRouter 5.1 to również dodatkowe funkcje w modułach JobData i  JobViewer. Platforma poszerzyła również swoje możliwości integracji. Zapier to platforma, pozwalająca na […]


COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.