wtorek,4 Czerwiec 2019

Jak wygląda integracja systemu JobRouter z Platformą Elektronicznego Fakturowania?

W grudniu 2018 pisaliśmy o uruchomionej przez rząd wersji testowej Platformy Elektronicznego fakturowania (PEF) dostępnej pod adres efaktura.gov.pl.
Platforma wspiera proces obsługi zamówień publicznych między ich wykonawcami a instytucjami zamawiającymi.
Na chwilę obecną wystawianie faktur za pośrednictwem platformy nie jest obowiązkowe, jakkolwiek wszystkie instytucje zamawiające są zobowiązane mieć możliwość odbioru takiej faktury od 18 kwietnia 2019.
By dopełnić tego obowiązku, należy skorzystać z usług jednego z dwóch brokerów. W praktyce, od strony użytkownika po zarejestrowaniu na platformie otrzymujemy skrzynkę odbiorczą, na którą wysyłana jest faktura w ustrukturyzowanej formie.
Każdy użytkownik platformy posiada swój login i hasło, jest to system zewnętrzny, do którego należy się logować, z każdą potrzebą dostępu do danej faktury.
Ułatwieniem jest opcja powiadomienia e-mail, gdy taka faktura pojawi się w skrzynce na platformie.

W jaki sposób JobRouter ingeruje w platformę?

W realizowanych przez nas wdrożeniach naszym celem jest dostarczenie systemu charakteryzującego się łatwym w użyciu oraz intuicyjnym panelem użytkownika i równocześnie największą możliwą efektywnością wykonywanych procesów.
Dlatego zintegrowaliśmy JobRouter z Platformą Elektronicznego Fakturowania. W instytucjach publicznych integracja polega na automatycznym pobieraniu faktur z platformy do systemu. Następnie faktura znajdująca się w systemie jest automatycznie przenoszona do procesu akceptacji. Na podstawie numeru umowy lub numeru referencyjnego JobRouter wskaże właściwy dział, lub jednostkę organizacyjną odpowiedzialną za opis faktury.
Natomiast, we wdrożeniach u podmiotów świadczących usługi dla instytucji publicznych, integrujemy systemy ERP z Platformą Elektronicznego Fakturowania. Oznacza to, że po wystawieniu faktury za usługę lub towar z umowy zawartej w procedurze zgodniej z Prawem Zamówień Publicznych, zostanie automatycznie wysłana na platformę w odpowiednim formacie.

Rozszerzenie systemu o integrację z Platformą Elektronicznego Fakturowania jest zdecydowanym ułatwieniem pracy dla organizacji obsługujących wiele zamówień publicznych. Dzięki systemowi cały proces przebiega znacznie szybciej i nie wymaga użycia zewnętrznego systemu przez pracownika. Otrzymując, akceptując, bądź wysyłając fakturę obsługiwaną przez PEF, użytkownik pozostaje w znanym już sobie interfejsie użytkownika, w którym pracuje na co dzień.

Więcej o możliwościach systemu JobRouter w przypadku obiegu faktur dowiesz się tutaj

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o