wtorek,3 Październik 2017

JobRouter® 4.0

W najbliższym czasie zostanie wydana stabilna wersja JobRouter® 4.0. Już dziś dajemy Wam przedsmak czwartej generacji systemu zarządzania procesami workflow.

Nowy interfejs użytkownika

Wow – nowe GUI. Ponieważ jeden obraz mówi więcej niż 1000 słów, nie będziemy się rozpisywać w tym miejscu.

#Dashboard

Po zalogowaniu się do JobRoutera zostaniesz przekierowany do nowej strony startowej zawierającej najważniejsze informacje. Masz możliwość łatwego dodawania i dostosowania elementów do Twoich potrzeb, poprzez mechanizm przeciągnij i upuść lub korzystać ze wyglądu domyślnego.
W systemie dostępne są trzy typy widżetów: Licznik, Skrzynka odbiorcza i Ulubione. Z tych trzech widgetów, można uzyskać informacje, które są dla Ciebie najważniejsze.

#Menu

Bezpośrednie uruchamianie instancji i szybki wybór Ulubionych – te nowe możliwości zapewnia zawsze widoczne menu nagłówkowe.

Po kliknięciu na ikonę Startu w nagłówku zostaną wyświetlone wszystkie kroki inicjujące Twoich procesów. Za pomocą przycisku Ulubione możesz przypiąć dowolne JobRouter® menu czy krok inicjujący. To idealne rozwiązanie dla wszystkich procesów, których używasz często i zawsze chcesz mieć do nich szybki dostęp.

Nowe menu typu „hamburger” gromadzi zawartość wszystkich innych menu. To nowe rozwiązanie umożliwia szybki podgląd i dostęp do Twoich procesów i dokumentów.

Oszczędność miejsca na górze po lewej stronie znajduje się menu nawigacyjne kanapkę, która zawiera wszystkie pozostałe elementy menu. To nowe rozwiązanie pozwoli na szybki przegląd i dostęp do wystąpień.

Podręczne menu po lewej stronie ekranu zapewnia szybki dostęp do skrzynki odbiorczej, zakończonych zadań i aktywnych zadań w zastępstwie. Pozostałe zadania, raporty oraz archiwa zostały pogrupowane w logiczne zbiory.

Podświetlający się licznik informuje o nowych krokach i nieodczytanych wiadomościach. Kategorie z nowymi krokami również zostały wyróżnione – symbolem kropki. Zaraz po zalogowaniu możesz szybko sprawdzić czy nie zostałeś przypisany do nowych zadań.

Dodatkowo, zoptymalizowane zostały:

#Avatary i wiadomości
Teraz w JobRouter poprzez zastosowanie małych zdjęć użytkowników (avatarów) przy każdym komentarzu czy zadaniu system od razu widzimy z kim skojarzone jest dane zadanie.

#Formularze
Uporządkowana struktura, z nowoczesnym designem i jednocześnie klasycznym zachowaniem JobRouter® 3.0.

#Kroki

Pasek działań został znacznie uproszczony i zawiera teraz tylko najczęściej używane operacje jak „Wyślij” i „Zapisz”. Wszystkie inne operacje można znaleźć w podmenu. Ta zmiana pozostawia o wiele więcej miejsca na dialogi.

#Panel administratora
W dolnym prawym rogu ekranu pojawił się mały symbol sygnalizacji świetlnej, który informuje użytkowników z uprawnieniami administracyjnymi o pojawieniu się ostrzeżeń i błędów, lub o ich braku. Zarówno dostęp do panelu administracyjnego, jak i szybkie interwencje są możliwe po najechaniu na symbol.

 

Jobrouter w wersji mobilnej

Nowy JobRouter® 4.0 dostępny jest w wersji mobilnej. Proste zadania jak zatwierdzanie decyzji czy uzyskiwanie informacji o krokach są teraz dostępne z poziomu smartphone. Wersja mobilna JobRouter® pozwala na szybki dostęp do skrzynki odbiorczej, ukończonych zadań oraz umożliwia przesyłanie obrazów i dokumentów z każdego miejsca na świecie.

JobRouter® przygotował formularze i opcje dialogowe specjalnie dostosowane do ekranów smartphonów i tabletów.

Wszystkie obsługiwane elementy formularza mogą być teraz zaadaptowane dla wersji mobilnej. Process Designer pozwala na użycie skryptów dla mobilnej lub stacjonarnej wersji przez wykorzystanie JavaScript API.

Kolejną nowością jest możliwość definiowania reguł dla kroków mobilnych. Umożliwia to zaprojektowanie odrębnego zachowania kroków na urządzenia stacjonarne i mobilne.

 

Ulepszone funkcje JobArchive

JobRouter® 4.0 zapewnia znaczącą poprawę w zakresie archiwizacji dokumentów. Archiwizacja wielu plików na raz, bezpośrednie załączanie dokumentów lub sortowanie plików przed zarchiwizowaniem to tylko kilka nowych funkcji. Możliwe jest też dołączanie kolejnych plików do już zarchiwizowanych dokumentów za pomocą mechanizmu ”drag and drop”, dzielenie dokumentów i zmiana ich kolejności. Podczas edycji JobViewer wyświetla każdy dokument.
Wprowadzono też funkcję blokowania dokumentów w menu podręcznym JobExplorer, aby nikt nie miał do nich dostępu podczas Twojej pracy. Metadane w tym czasie pozostają nienaruszone.

 

Modułowe prawa dostępu

Projektanci procesów potrzebują dostępu do konfiguracji modułu podczas projektowania procesu. Administratorzy mogą teraz nadawać prawa dostępu bezpośrednio dla każdego modułu, dodatkowo do ustawień konfiguracyjnych.

Obsługa kodów dwuwymiarowych 2D

JobStart teraz umożliwia przetwarzanie kodów kreskowych. Kody kreskowe mogą być używane do rozdzielania lub odczytu danych.

Optymalizacja wydajności

W nowej wersji wdrożono JobRouter® 4.0 liczne optymalizacje wydajności, aby przyspieszyć pracę z aplikacją. Użytkownicy bazy Microsoft SQL, mogą teraz korzystać z automatycznej optymalizacji wydajności, dzięki mechanizmowi identyfikującemu popularne zapytania i optymalizującego bazę danych dla nich. W przypadku nowych instalacji wydajność jest optymalizowana już na etapie utworzenia bazy danych podczas korzystania z SQL Server.

 

Nowy JobRouter® wersja 4.0 dostępny do pobrania już od połowy września.

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o