środa,15 Kwiecień 2020

JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna.

Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w szczególności przydatna użytkownikom, który pracują poza biurem np. będąc w delegacji oraz użytkownikom pracującym w branży transportowej i logistyce.

Co oferuje Aplikacja Mobilna JobRouter?

Aplikacja mobilna oferuje między innymi wykonywanie, akceptację i eskalację zadań, dostęp do formularzy, korzystanie z trybu offline, odczytywanie kodów kreskowych i wiele innych funkcji.
Oprócz dostępu do skrzynki JobRouter, w aplikacji mobilnej można pracować na specjalnie dostosowanych do urządzeń formularzach, używać okien dialogowych i sekcji, znanych z wersji desktopowej systemu, które pozwalają użytkownikom na wygodne wprowadzanie danych z poziomu telefonu czy tabletu. 

Co więcej, aplikacja daje dostęp do wszystkich elementów formularzy, czyli pól tekstowych, dat, list, w tym również z zapytaniami do bazy danych, wyświetlania dokumentów i wielu innych. Z poziomu aplikacji możliwe jest korzystanie z specyficznych dla telefonów funkcji, np. wykonywanie połączeń telefonicznych, czy też wysyłanie wiadomości.
W formularzach można zaprojektować również tabele umożliwiające komfortowe pobieranie i przetwarzanie wierszy, np. pozycji  faktur i zamówień.
Tabele mogą być formatowane w zależności od potrzeb, aby umożliwić jak najbardziej wydajną pracę na smartfonach.

– Moduł DocumentHub

Aplikacja mobilna JobRouter jest również zintegrowana ze skanerem oraz modułem DocumentHub.  Użytkownicy aplikacji JobRouter® mogą rozpocząć skanowanie z poziomu formularza procesu, przy użyciu kamery smartfona i w prosty sposób tworzyć dokumenty w formie elektronicznej. Tak stworzone dokumenty mogą zostać bezpośrednio przesłane do obiegu w danym procesie. Wbudowana funkcja skanera upewnia się, że zdjęcie jest wykonywane pod odpowiednim kątem, przy właściwym oświetleniu.

Przesyłanie dokumentów i obrazów jest również możliwe z poziomu DocumentHub. Użytkownicy mają dostęp do DocumentHub bezpośrednio z poziomu formularzy. Dzięki temu mogą włączać do procesu wcześniej przygotowane dokumenty. DocumentHub pozwala na przechowywanie dokumentów, jak i również usuwanie ich po użyciu w procesie lub przesyłanie do archiwum elektronicznego. 

– Moduł JobMobile

Kolejnym modułem zwiększającym praktyczność aplikacji mobilnej jest JobMobile. Pozwala on na dodawanie podpisów oraz adnotacji z poziomu urządzenia mobilnego. Jest to niezwykle przydatne dla użytkowników, od których wymagane jest podpisanie dokumentu np. przy odbiorze. Złożony podpis może być wielokrotnie integrowany w każdym formularzu procesu. Dodatkowo funkcja adnotacji oferuje możliwość odręcznego sporządzania dokumentacji, a następnie dołączania jej do procesów.

JobMobile oferuje również czytnik kodów kreskowych. Aplikacja umożliwia ich odczytywanie za pomocą znajdującej się w urządzeniu kamery i przetwarzanie w procesach. Aplikacja obsługuje wszystkie powszechnie stosowane kody jedno i dwuwymiarowe. 
Dodatkowo w JobMobile istnieje możliwość pracy w trybie offline. Dzięki temu użytkownik ma dostęp do dokumentów, nie będąc podłączonym do internetu.

– Dodatkowe Funkcje

Aplikacja mobilna JobRouter® daje możliwość korzystania z JavaScript API do programowania formularzy procesów. Oznacza to, że istnieje możliwość projektowania zachowań formularzy, tak samo jak w przypadku desktopowej wersji aplikacji, w tym np. pobieranie danych o firmie z KRS i CEiDG.

Aplikacja JobRouter to również skrzynka odbiorcza i możliwość połączenia z dowolnym pracownikiem firmy używającym systemu. Aplikacja pozwala na udostępnianie dokumentów, skanów i obrazów innym pracownikom oraz swobodną komunikację.

Praktyczny przykłady użycia aplikacji JobRouter Mobile

Przykładem użycia aplikacji mobilnej JobRouter jest powiadamianie o zwolnieniach lekarskich i nieobecności w pracy. Mobilne zawiadamianie o nieobecności w pracy niesie dwie ogromne korzyści dla przedsiębiorstwa. Po pierwsze, w przypadku choroby pracownicy mogą bezpośrednio zawiadomić pracodawcę o nieobecności z dowolnego miejsca; po drugie z poziomu aplikacji pracownik może przesłać wystawione przez lekarza zwolnienie lekarskie w formie elektronicznej. Dzięki tej funkcji pracownik może również poinformować pracodawcę o planowanym terminie powrotu do pracy. Powiązani współpracownicy zostaną automatycznie poinformowani o nieobecności i w razie potrzeby bezpośrednio aktywowane zostanie zastępstwo poprzez aplikację JobRouter®.

Cyfrowe wdrażanie pracowników nie tylko oszczędza czas, ale również zwiększa komfort pracy obu stron. Poprzez aplikację, nowi pracownicy mogą otrzymać ważne dokumenty do podpisania,  już pierwszego dnia pracy. Wszelkie istotne informacje, z którymi powinni się zapoznać, również mogą być udostępniane poprzez aplikację. W przypadku ewentualnych pytań w zakresie kwestii kadrowo-administracyjnych aplikacja umożliwia bezpośrednią komunikację z działem HR.

JobRouter Mobile u Naszego Klienta

Aplikacja JobRouter umożliwia szybką i efektywną cyfryzację procesów na przykład dla pracowników nie pracujących w biurze czy siedzibie firmy. Dzięki aplikacji, minimalizowane jest wykorzystanie papierowych formularzy podczas interakcji z klientem, lub firmami pośredniczącymi. Aby zilustrować praktyczne użycie JobRouter Mobile posłużymy się przykładem firmy Rentis, która od lat używa JobRouter i obejmuje nim coraz większe obszary swojej działalności.

Rentis to jedna z największych firm w Polsce zajmujących się wypożyczaniem aut. JobRouter Mobile został wdrożony w Rentis w celu usprawnienia procesu wydania samochodu klientowi po dokonanej rezerwacji. 

Po zarezerwowaniu pojazdu przez klienta, pracownik Rentis otrzymuje powiadomienie w aplikacji mobilnej. Dostając się na miejsce przekazania auta, pracownik Rentis nie ma przy sobie dokumentów w formie papierowej. Przy spotkaniu, dane najemcy zostają uzupełnione na urządzeniu mobilnym i na nim również jest składany podpis klienta. Podpisana umowa jest automatycznie wysyłana na adres e-mail podany przez klienta.

Umowa jest również automatycznie archiwizowana w systemie, a dane z przeprowadzonego procesu mogą być później wykorzystywane w generowanych raportach.

Podany przykład ilustruje możliwości korzystania z aplikacji JobRouter przez pracowników poza siedzibą firmy i integracji procesów w których biorą udział, z innymi procesami “backend-owymi”, które dzieją się głębiej wewnątrz firmy. 

JobRouter to system typu low-code, służący do automatyzacji procesów w przedsiębiorstwach. Na naszej stronie dowiecie się więcej o systemie i przykładowych wdrożeniach.

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o