czwartek,14 Maj 2020

AUTOMATYZACJA OBIEGU FAKTUR I UMÓW DLA IGNASZAK

Ignaszak Sp. J to polska firma będąca dealerem trzech wiodących marek samochodowych Audi, Volkswagen oraz Skoda. Ignaszak jest również autoryzowanym serwisem marki Seat.  Firma istnieje od 1977 roku i ciągle się rozwija, ma dwie siedziby w Koninie i w Kaliszu.

W 2020 roku zakończyliśmy wdrożenie systemu JobRouter w firmie Ignaszak, automatyzując proces obiegu faktur i wniosków zakupowych.

Automatyzacja obiegu faktur objęła wszystkie etapy procesu od otrzymania faktury w skrzynce odbiorczej systemu, do którego jest wysyłana mailem. Do akceptacji zarządu i podaniu weryfikacji księgowości, która importuje fakturę do systemu księgowego i generuje polecenie zapłaty.
Faktury od kontrahentów w formie papierowej są oklejane kodami kreskowymi, system automatycznie odczytuje kod kreskowy i wysyła fakturę do osoby odpowiedzialnej za rejestrację dokumentu. Obieg faktur został również wyposażony w narzędzie IDR, służące do inteligentnego OCR-owania dokumentów. Dodatkowo proces objął wielopoziomową akceptację i został zintegrowany z systemem Sage Symfonia. 
Wdrożenie pozwala również na eksport do systemu bankowego, czyli dokonywania płatności w systemie oraz generowanie dekretów.

Kolejnym zautomatyzowanym procesem dla firmy Ignaszak był proces zamówień.
Proces służy do składania zapotrzebowania na zakup. Składa się z części składania wniosku oraz części akceptacyjnej. W przypadku przypisania zlecenia do faktury, faktura zostanie przeprocesowania uproszczoną ścieżką omijającą akceptację zarządu.
W tym procesie również zostały zawarte kroki związane z dokonywniem płatności czyli generowanie  plików z zleceniami przelewów do banku i eksport do systemu bankowego.

Dodatkowo, system został wyposażony w możliwość złożonego raportowania na podstawie przeprowadzonych procesów. System umożliwia tworzenie raportów dotyczących:

  • Faktur kosztowych
  • Faktur będących w poszczególnych działach z informacją na temat ilości
  • Rejestr czasu obiegu faktur
  • Faktur w akceptacji
  • Zamówień
OSTATNIE WPISY

Co należy mieć na uwadze wdrażając systemy low-code i no-code?

Większość organizacji posiada własny zespół IT, na którym polega w zakresie rozwoju i wdrażania aplikacji. Zapotrzebowanie na wewnętrzne systemy informatyczne znacznie wzrosło podczas pandemii. To spowodowało, że wiele firm musiało zmienić swoje modele operacyjne i plany inwestycyjne. To znaczy, wprowadzić technologie, które pozwolą na zdalne, bądź hybrydowe utrzymywanie procesów biznesowych. W rezultacie, aby sprostać strategicznym […]


JobRouter 5.2 jest już z nami!

JobRouter® 5.2: Większa produktywność i bezpieczeństwo Twojej pracy JobRouter wypuściło najnowszą wersję JobRouter 5.2 w wersji beta. Nowa wersja oznacza nowe funkcje. W tym poście dowiecie się co dokładnie, co czeka na Was w JobRouter 5.2. JobRouter skupił się na ulepszeniu doświadczeń w systemie zwłaszcza użytkownikom końcowym. Ulepszona przeglądarka Office, dodatkowe opcje wyszukiwania, interaktywne przewodniki […]


Jak automatyzować firmę?

PORÓWNANIE RODZAJÓW AUTOMATYZACJI Transformacja cyfrowa widoczna jest wszędzie i nietrudno zrozumieć dlaczego. Pozbycie się krążącego z biurka na biurko papieru i powtarzających się zadań daje długoterminowe korzyści.Ich obliczenie staje się coraz bardziej wymierne, ponieważ cyfryzacja jest nową normą. Ale jakie technologie wybrać? Czy tak bardzo wychwalane RPA może rozwiązać złożone problemy biznesowe? Czy klasyczna automatyzacja […]


E-Doręczenia

E-doręczenia to kolejny projekt, który popchnie Polskę na drodze digitalizacji administracji publicznej. Rząd w tej chwili pracuje nad stworzeniem standardu doręczeń elektronicznych i planuje wdrożyć je w życie jeszcze w tym roku. O co dokładnie chodzi? Do tej pory komunikacja z organami administracyjnymi oznaczała wymianę listów poleconych oraz wizyty w urzędach. Nowy projekt ma na […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.