czwartek,14 Maj 2020

AUTOMATYZACJA OBIEGU FAKTUR I UMÓW DLA IGNASZAK

Ignaszak Sp. J to polska firma będąca dealerem trzech wiodących marek samochodowych Audi, Volkswagen oraz Skoda. Ignaszak jest również autoryzowanym serwisem marki Seat.  Firma istnieje od 1977 roku i ciągle się rozwija, ma dwie siedziby w Koninie i w Kaliszu.

W 2020 roku zakończyliśmy wdrożenie systemu JobRouter w firmie Ignaszak, automatyzując proces obiegu faktur i wniosków zakupowych.

Automatyzacja obiegu faktur objęła wszystkie etapy procesu od otrzymania faktury w skrzynce odbiorczej systemu, do którego jest wysyłana mailem. Do akceptacji zarządu i podaniu weryfikacji księgowości, która importuje fakturę do systemu księgowego i generuje polecenie zapłaty.
Faktury od kontrahentów w formie papierowej są oklejane kodami kreskowymi, system automatycznie odczytuje kod kreskowy i wysyła fakturę do osoby odpowiedzialnej za rejestrację dokumentu. Obieg faktur został również wyposażony w narzędzie IDR, służące do inteligentnego OCR-owania dokumentów. Dodatkowo proces objął wielopoziomową akceptację i został zintegrowany z systemem Sage Symfonia. 
Wdrożenie pozwala również na eksport do systemu bankowego, czyli dokonywania płatności w systemie oraz generowanie dekretów.

Kolejnym zautomatyzowanym procesem dla firmy Ignaszak był proces zamówień.
Proces służy do składania zapotrzebowania na zakup. Składa się z części składania wniosku oraz części akceptacyjnej. W przypadku przypisania zlecenia do faktury, faktura zostanie przeprocesowania uproszczoną ścieżką omijającą akceptację zarządu.
W tym procesie również zostały zawarte kroki związane z dokonywniem płatności czyli generowanie  plików z zleceniami przelewów do banku i eksport do systemu bankowego.

Dodatkowo, system został wyposażony w możliwość złożonego raportowania na podstawie przeprowadzonych procesów. System umożliwia tworzenie raportów dotyczących:

  • Faktur kosztowych
  • Faktur będących w poszczególnych działach z informacją na temat ilości
  • Rejestr czasu obiegu faktur
  • Faktur w akceptacji
  • Zamówień
OSTATNIE WPISY

Czym są platformy low code i z czego wynika ich popularność?

Low code odnosi się do techniki tworzenia aplikacji biznesowych, bez konieczności programowania ich od podstaw. Jest to odpowiedź na zwiększające się diametralnie potrzeby dzisiejszego świata przy jednoczesnym deficycie programistów. Low code pozwala tworzyć aplikacje i inne rozwiązania programistyczne za pomocą wcześniej skonstruowanych modeli, szablonów, oraz grafik, odpowiadającym krokom w procesach, które są w większości “wyklikiwane”, […]


Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Podpis elektroniczny w JobRouter W dzisiejszych czasach i aktualnych warunkach pracy wielu firm, podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest znacznym udogodnieniem dla obu zaangażowanych stron.  Podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest uregulowane prawnie przez Parlament Europejski i Radę Unii Europejskiej w rozporządzeniu eIDAS. Zgodnie z rozporządzeniem eIDAS podpisem elektronicznym są dane elektroniczne powiązane i połączone […]


JobRouter 5.1

Najnowsza wersja JobRouter została połączona z Microsoft Office oraz z platformą Zapier. Wprowadzenie integracji z Microsoft Office pozwala na znacznie łatwiejszą pracę nad dokumentami. Zapier natomiast pozwala na integrację z ponad 2000 aplikacji. JobRouter 5.1 to również dodatkowe funkcje w modułach JobData i  JobViewer. Platforma poszerzyła również swoje możliwości integracji. Zapier to platforma, pozwalająca na […]


COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.