piątek,3 Kwiecień 2020

WDROŻENIE JOBROUTER W W.EG POLSKA

Kolejnym naszym klientem została grupa spółek W.E.G należąca do grupy Würth. Grupa Würth składa się z 400 firm w 80 krajach i zatrudnia około 76 000 pracowników. 
Grupa W.E.G. jest największą jednostką biznesową Grupy Würth i jest jedną z głównych spółek w niemieckim handlu hurtowym artykułami elektrycznymi. W jej skład wchodzi W.E.G. Polska, dla której wdrożyliśmy system JobRouter.

Systemem objęliśmy następujące procesy:

  • Proces delegacji krajowych i zagranicznych

Zautomatyzowane zostały wszystkie etapy związane z procesem delegacji pracownika. Począwszy od wysłania wniosku o delegację do przełożonego, jego akceptację i wydanie opcjonalnej zaliczki. Następnie delegowany pracownik ma obowiązek uzupełnienia opisu delegacji, która trafia do ponownej akceptacji przełożonego. Po akceptacji, wniosek jest automatycznie przesyłany do działu księgowego w celu weryfikacji formalno-rachunkowej. W ostatnim kroku, następuje wypłata delegacji pracownikowi.

  • Proces zwrotu towarów

Uprawnienia do obsługi tego procesu zostały przypisane określonej grupie użytkowników. Proces rozpoczyna się od kroku wypełnienia wniosku o zwrot towaru. Następnie trafia on do kontrolera ds. zapasów, odpowiedzialnego za wykonanie analizy sprzedaży oraz kalkulacji rezerwy na zapasy dla towarów. W kolejnym kroku dokument zostaje wysłany do użytkownika o wyższych uprawnieniach, który podejmuje decyzje dotyczącą produktów, które mogą zostać zwrócone, oraz które zostaną w magazynie oddziału, a które zostaną skierowane do złomowania.
W kolejnym etapie procesu, zostaje określony tryb zwrotu przez kontrolera ds. zapasów. 

W zależności od typu zwrotu, uruchomione zostanie jedno z trzech zadań. Zadanie dla komisji weryfikacyjnej ds. złomowania; Zadanie dla koordynatora zwrotów polegające na potwierdzeniu wysyłki towaru do dostawcy; Zadanie dla kierownika magazynu polegające na weryfikacji ilościowej oraz jakościowej towaru i przyjęciu towaru na magazyn.

  • Proces elektronicznego obiegu WZ-tek

Po dostarczeniu towaru do magazynu, dokument wydania zewnętrznego (WZ) jest skanowany, inicjując proces elektronicznego obiegu WZ-tek w JobRouter.
W pierwszym kroku system rozpoznaje treść WZ-tek za pomocą narzędzia OCR. Na podstawie danych z OCR, system JobRouter pobiera dane z systemu magazynowego i weryfikuje ich zgodność z wprowadzonym dokumentem.

Jedynie w przypadku wystąpienia niezgodności, zainicjowane zostaje zadanie dla działu logistyki, który może zlecić dodatkowe czynności dla osoby będącej w Dziale Rozliczeń Zakupów.
Natomiast jeśli wszystkie dane są poprawne, tworzony jest dokument przyjęcia towaru.

  • Proces generowania raportów

W systemie skonfigurowane został raporty obrazujące działania użytkowników, w tym m .in.:
-Delegacje
– Zwrot towarów
– Lista wszystkich WZ wraz ze statusem
– Paczki bez WZ
– WZ w dziale rozliczeń

Dodatkowo system został wyposażony w funkcje:

  • zarządzania użytkownikami 
  • zarządzania grupami użytkowników oraz ich uprawnieniami
  • zarządzania słownikami
  • zarządzania raportami.
OSTATNIE WPISY

Czym są platformy low code i z czego wynika ich popularność?

Low code odnosi się do techniki tworzenia aplikacji biznesowych, bez konieczności programowania ich od podstaw. Jest to odpowiedź na zwiększające się diametralnie potrzeby dzisiejszego świata przy jednoczesnym deficycie programistów. Low code pozwala tworzyć aplikacje i inne rozwiązania programistyczne za pomocą wcześniej skonstruowanych modeli, szablonów, oraz grafik, odpowiadającym krokom w procesach, które są w większości “wyklikiwane”, […]


Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Podpis elektroniczny w JobRouter W dzisiejszych czasach i aktualnych warunkach pracy wielu firm, podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest znacznym udogodnieniem dla obu zaangażowanych stron.  Podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest uregulowane prawnie przez Parlament Europejski i Radę Unii Europejskiej w rozporządzeniu eIDAS. Zgodnie z rozporządzeniem eIDAS podpisem elektronicznym są dane elektroniczne powiązane i połączone […]


JobRouter 5.1

Najnowsza wersja JobRouter została połączona z Microsoft Office oraz z platformą Zapier. Wprowadzenie integracji z Microsoft Office pozwala na znacznie łatwiejszą pracę nad dokumentami. Zapier natomiast pozwala na integrację z ponad 2000 aplikacji. JobRouter 5.1 to również dodatkowe funkcje w modułach JobData i  JobViewer. Platforma poszerzyła również swoje możliwości integracji. Zapier to platforma, pozwalająca na […]


COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.