piątek,22 Listopad 2019

AUTOMATYZACJA OBIEGU DKUMENTÓW W ZEPAK

Kolejnym ukończonym projektem, który został zlecony e-MSI jest system Obiegu Dokumentów dla Zespołu Elektrowni „Pątnów-Adamów-Konin” SA.
ZE PAK S.A to drugi, pod względem wielkości, krajowy producent energii elektrycznej otrzymywanej z węgla brunatnego i czwarty wytwórca energii elektrycznej w Polsce.
Spółka za cel w swojej działalności obiera innowacyjność i działanie w oparciu o najnowsze osiągnięcia techniki. W konekwencji zarząd ZE PAK S.A postanowił zredukować ilość zużywanego papieru i nadać większą przejrzystość odbywającym się w firmie procesom.

e-MSI podjęło współpracę z ZE PAK S.A i zobowiązało się stworzyć, oraz wdrożyć system do obsługi procesów biznesowych wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów.

Procesy, które zostały zautomatyzowane w systemie to:

1. Proces Korespondencji:
– obieg korespondencji przychodzącej, wychodzącej i wewnętrznej
– wielostopniowa dekretacja pisma
– raportowanie na potrzeby współpracy z Pocztą Polską

2. Proces Umów
– rejestrowanie umów, aneksów, porozumień i cesji
– zarządzanie dokumentami

3. Proces Kontrahentów
– zarządzanie kontrahentami
– automatyczny odczyt danych z dokumentu (OCR)
– integracja z GUS i SAP ERP

4. Proces Faktur
– obieg faktur kosztowych
– automatyczne generowanie metryki dla faktury
– automatyczny odczyt danych z dokumentu (OCR)
– wielostopniowa akceptacja faktury
– integracja z SAP ERP

5. Moduł Raportów
– centralny rejestr umów
– raport kontrahentów
– raport faktur kosztowych
– raport faktur w obiegu

Wiele objętych systemem procesów, poprzednio było wykonywane manualnie. Dzięki przeprowadzonej automatyzacji zwiększono efektywność pracy poszczególnych pracowników. System umożliwił dostęp do wymaganych dokumentów na dowolonym etapie każdego z zautomatyzowanych procesów.
Dodatkowo, system został wyposażony w możliwość nadawania uprawnień użytkownikom w każdym objętym systemem procesie.

OSTATNIE WPISY

Czym są platformy low code i z czego wynika ich popularność?

Low code odnosi się do techniki tworzenia aplikacji biznesowych, bez konieczności programowania ich od podstaw. Jest to odpowiedź na zwiększające się diametralnie potrzeby dzisiejszego świata przy jednoczesnym deficycie programistów. Low code pozwala tworzyć aplikacje i inne rozwiązania programistyczne za pomocą wcześniej skonstruowanych modeli, szablonów, oraz grafik, odpowiadającym krokom w procesach, które są w większości “wyklikiwane”, […]


Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Podpis elektroniczny w JobRouter W dzisiejszych czasach i aktualnych warunkach pracy wielu firm, podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest znacznym udogodnieniem dla obu zaangażowanych stron.  Podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest uregulowane prawnie przez Parlament Europejski i Radę Unii Europejskiej w rozporządzeniu eIDAS. Zgodnie z rozporządzeniem eIDAS podpisem elektronicznym są dane elektroniczne powiązane i połączone […]


JobRouter 5.1

Najnowsza wersja JobRouter została połączona z Microsoft Office oraz z platformą Zapier. Wprowadzenie integracji z Microsoft Office pozwala na znacznie łatwiejszą pracę nad dokumentami. Zapier natomiast pozwala na integrację z ponad 2000 aplikacji. JobRouter 5.1 to również dodatkowe funkcje w modułach JobData i  JobViewer. Platforma poszerzyła również swoje możliwości integracji. Zapier to platforma, pozwalająca na […]


COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o