czwartek,31 Październik 2019

AUTOMATYZACJA PROCESÓW W PFR VENTURES

Polski Fundusz Rozwoju dołączył do grona klientów e-MSI. Głównym celem PFR było wsparcie procesów biznesowych w zakresie realizacji obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obiegu faktur. E-MSI objęło te procesy systemem, który funkcje Systemu Obiegu Korespondencji oraz Systemu Obiegu Faktur.
Dokumenty wprowadzane do systemu są poddawane procesowi OCR – który odczytuje dane z dokumentu i rozpoznając jego rodzaj, poddaje odpowiedniemu procesowi.
W systemie procesowane są dokumenty między innymi takie jak — faktury, umowy, materiały marketingowe, polisy, pisma urzędowe, wnioski i wezwania do zapłaty.
Atutem wdrożonego systemu jest archiwum dokumentu, do którego trafiają wszystkie poddane procesom dokumenty.
W praktyce wygląda to następująco:
Proces inicjuje wysyłka maila na dedykowany adres e-mail. Następnie system archiwizuje dokument w repozytorium dokumentów i przeprowadza proces OCR. W przypadku wysyłki paczki zeskanowanych dokumentów oznaczonych kodami kreskowymi system podzieli plik na kilka dokumentów. Następnie wygeneruje zadanie dla osoby będącej grupie o uprzednio zdefiniowanych uprawnieniach.

Na podstawie procesowanych dokumentów system tworzy również raporty, które pomagają w zarządzaniu organizacją. Raporty są dostępne dla poprzednio zdefiniowane grupy odbiorców.
W kolejnym etapie współpracy między PFR a e-MSI, zautomatyzowane zostały procesy obejmujące obsługę umów oraz uchwał inwestycyjnych i korporacyjnych.

Ponadto, PFR kontynuuje współpracę z e-MSI i planuje wkrótce zautomatyzować również procesy dotyczące wniosków zakupowych.

Rok wykonania: 2019

OSTATNIE WPISY

Czym są platformy low code i z czego wynika ich popularność?

Low code odnosi się do techniki tworzenia aplikacji biznesowych, bez konieczności programowania ich od podstaw. Jest to odpowiedź na zwiększające się diametralnie potrzeby dzisiejszego świata przy jednoczesnym deficycie programistów. Low code pozwala tworzyć aplikacje i inne rozwiązania programistyczne za pomocą wcześniej skonstruowanych modeli, szablonów, oraz grafik, odpowiadającym krokom w procesach, które są w większości “wyklikiwane”, […]


Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Podpis elektroniczny w JobRouter W dzisiejszych czasach i aktualnych warunkach pracy wielu firm, podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest znacznym udogodnieniem dla obu zaangażowanych stron.  Podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest uregulowane prawnie przez Parlament Europejski i Radę Unii Europejskiej w rozporządzeniu eIDAS. Zgodnie z rozporządzeniem eIDAS podpisem elektronicznym są dane elektroniczne powiązane i połączone […]


JobRouter 5.1

Najnowsza wersja JobRouter została połączona z Microsoft Office oraz z platformą Zapier. Wprowadzenie integracji z Microsoft Office pozwala na znacznie łatwiejszą pracę nad dokumentami. Zapier natomiast pozwala na integrację z ponad 2000 aplikacji. JobRouter 5.1 to również dodatkowe funkcje w modułach JobData i  JobViewer. Platforma poszerzyła również swoje możliwości integracji. Zapier to platforma, pozwalająca na […]


COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.