czwartek,31 październik 2019

AUTOMATYZACJA PROCESÓW W PFR VENTURES

Polski Fundusz Rozwoju dołączył do grona klientów e-MSI. Głównym celem PFR było wsparcie procesów biznesowych w zakresie realizacji obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz obiegu faktur. E-MSI objęło te procesy systemem, który funkcje Systemu Obiegu Korespondencji oraz Systemu Obiegu Faktur.
Dokumenty wprowadzane do systemu są poddawane procesowi OCR – który odczytuje dane z dokumentu i rozpoznając jego rodzaj, poddaje odpowiedniemu procesowi.
W systemie procesowane są dokumenty między innymi takie jak — faktury, umowy, materiały marketingowe, polisy, pisma urzędowe, wnioski i wezwania do zapłaty.
Atutem wdrożonego systemu jest archiwum dokumentu, do którego trafiają wszystkie poddane procesom dokumenty.
W praktyce wygląda to następująco:
Proces inicjuje wysyłka maila na dedykowany adres e-mail. Następnie system archiwizuje dokument w repozytorium dokumentów i przeprowadza proces OCR. W przypadku wysyłki paczki zeskanowanych dokumentów oznaczonych kodami kreskowymi system podzieli plik na kilka dokumentów. Następnie wygeneruje zadanie dla osoby będącej grupie o uprzednio zdefiniowanych uprawnieniach.

Na podstawie procesowanych dokumentów system tworzy również raporty, które pomagają w zarządzaniu organizacją. Raporty są dostępne dla poprzednio zdefiniowane grupy odbiorców.
W kolejnym etapie współpracy między PFR a e-MSI, zautomatyzowane zostały procesy obejmujące obsługę umów oraz uchwał inwestycyjnych i korporacyjnych.

Ponadto, PFR kontynuuje współpracę z e-MSI i planuje wkrótce zautomatyzować również procesy dotyczące wniosków zakupowych.

Rok wykonania: 2019

OSTATNIE WPISY

Co należy mieć na uwadze wdrażając systemy low-code i no-code?

Większość organizacji posiada własny zespół IT, na którym polega w zakresie rozwoju i wdrażania aplikacji. Zapotrzebowanie na wewnętrzne systemy informatyczne znacznie wzrosło podczas pandemii. To spowodowało, że wiele firm musiało zmienić swoje modele operacyjne i plany inwestycyjne. To znaczy, wprowadzić technologie, które pozwolą na zdalne, bądź hybrydowe utrzymywanie procesów biznesowych. W rezultacie, aby sprostać strategicznym […]


JobRouter 5.2 jest już z nami!

JobRouter® 5.2: Większa produktywność i bezpieczeństwo Twojej pracy JobRouter wypuściło najnowszą wersję JobRouter 5.2 w wersji beta. Nowa wersja oznacza nowe funkcje. W tym poście dowiecie się co dokładnie, co czeka na Was w JobRouter 5.2. JobRouter skupił się na ulepszeniu doświadczeń w systemie zwłaszcza użytkownikom końcowym. Ulepszona przeglądarka Office, dodatkowe opcje wyszukiwania, interaktywne przewodniki […]


Jak automatyzować firmę?

PORÓWNANIE RODZAJÓW AUTOMATYZACJI Transformacja cyfrowa widoczna jest wszędzie i nietrudno zrozumieć dlaczego. Pozbycie się krążącego z biurka na biurko papieru i powtarzających się zadań daje długoterminowe korzyści.Ich obliczenie staje się coraz bardziej wymierne, ponieważ cyfryzacja jest nową normą. Ale jakie technologie wybrać? Czy tak bardzo wychwalane RPA może rozwiązać złożone problemy biznesowe? Czy klasyczna automatyzacja […]


E-Doręczenia

E-doręczenia to kolejny projekt, który popchnie Polskę na drodze digitalizacji administracji publicznej. Rząd w tej chwili pracuje nad stworzeniem standardu doręczeń elektronicznych i planuje wdrożyć je w życie jeszcze w tym roku. O co dokładnie chodzi? Do tej pory komunikacja z organami administracyjnymi oznaczała wymianę listów poleconych oraz wizyty w urzędach. Nowy projekt ma na […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.