niedziela,10 Luty 2019

AUTOMATYZACJA PROCESÓW DO OBSŁUGI SIECI SERWISÓW SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH

W 2018 roku e-MSI ukończyło projekt dla Volvo Skrzypa. Zlecenie objęło zautomatyzowanie procesów do obsługi sieci serwisów samochodów ciężarowych VOLVO i Renault w dwóch obszarach działania firmy.

Do zautomatyzowanych procesów w pierwszym obszarze należały:

  • umawianie na serwis,
  • wstępna wycena przez kierownika serwisu,
  • rejestracja przyjazdu samochodu, wyznaczenie mechanika, blacharza oraz elektryka do realizacji poszczególnych zadań,
  • proces informowania klienta o ewentualnych dodatkowych usterkach i akceptacja klienta,
  • weryfikacja finalizacji naprawy,
  • poinformowanie klienta o gotowości pojazdu do odbioru
  • fakturowanie.

Po wystawieniu faktury w przypadku braku płatności, zautomatyzowane zostały również kroki związane z miękką windykacją.

Natomiast, w drugim obszarze funkcjonowania firmy zautomatyzowany został obieg faktur kosztowych i magazynowych (proces zakupów).

Należały do niego procesy, takie jak:

  • import faktur z poczty e-mail, skanera i z portalu importerów poprzez API,
  • OCR – Inteligentne odczytywanie, skanowanie i procesowanie informacji ze zdjęcia faktury,
  • automatyczne przydzielanie osoby odpowiedzialnej za opis merytoryczny dokumentów,
  • transfer danych do systemy księgowego Sage Symfonia,
  • akceptacja faktur do płatności,
  • automatyczne generowanie plików przelewu,
  • tworzenie metryczki faktury.

Dodatkowo, system dzięki inteligentnym algorytmom, umożliwił łatwe generowanie raportów na podstawie wybranych filtrów. Na przykład: faktur zakupów i sprzedaży oczekujących na płatność, według typu kosztu, daty, czy NIP.

Wdrożony system został zintegrowany z programem finansowo-księgowym Sage Symfonia.

Rok: 2018

OSTATNIE WPISY

Czym są platformy low code i z czego wynika ich popularność?

Low code odnosi się do techniki tworzenia aplikacji biznesowych, bez konieczności programowania ich od podstaw. Jest to odpowiedź na zwiększające się diametralnie potrzeby dzisiejszego świata przy jednoczesnym deficycie programistów. Low code pozwala tworzyć aplikacje i inne rozwiązania programistyczne za pomocą wcześniej skonstruowanych modeli, szablonów, oraz grafik, odpowiadającym krokom w procesach, które są w większości “wyklikiwane”, […]


Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Podpis elektroniczny w JobRouter W dzisiejszych czasach i aktualnych warunkach pracy wielu firm, podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest znacznym udogodnieniem dla obu zaangażowanych stron.  Podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest uregulowane prawnie przez Parlament Europejski i Radę Unii Europejskiej w rozporządzeniu eIDAS. Zgodnie z rozporządzeniem eIDAS podpisem elektronicznym są dane elektroniczne powiązane i połączone […]


JobRouter 5.1

Najnowsza wersja JobRouter została połączona z Microsoft Office oraz z platformą Zapier. Wprowadzenie integracji z Microsoft Office pozwala na znacznie łatwiejszą pracę nad dokumentami. Zapier natomiast pozwala na integrację z ponad 2000 aplikacji. JobRouter 5.1 to również dodatkowe funkcje w modułach JobData i  JobViewer. Platforma poszerzyła również swoje możliwości integracji. Zapier to platforma, pozwalająca na […]


COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.