środa,22 sierpień 2018

SYSTEM ELEKTRONICZNY OBIEG DOKUMENTÓW DLA URZĘDU MIASTA GRODZISK MAZOWIECKI

Dla Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim, zespół e-MSI podjął się realizacji wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów.
W ramach projektu został stworzony i wdrożony System Intranetowy do obsługi i rejestru faktur, umów i wniosków. Udzielono również licencji, bez ograniczenia ilości jednoczesnych użytkowników. System został kompleksowo skonfigurowany w zakresie dopasowania do potrzeb zamawiającego, między innymi poprzez integracje z dotychczas używanym systemem bankowym do wykonywania przelewów.

Pracownicy Urzedu, będący użytkownikami systemu, zostali przeszkoleni w 30 grupach nie większych niż 10 osób.

Realizując wdrożenie, e-MSI zobowiązało się również, aby dostosować system do ewentualnych zmian w zakresie obowiązującego prawa powszechnego przez 3 lata po wdrożeniu.

Najważniejsze funkcjonalności systemu:

1) Elektroniczny obieg dokumentów:

  • Obsługujący proces wpływu faktury/umowy/wniosku w formie dokumentu elektronicznego,
  • Obsługujący proces wpływu faktury/umowy/wniosku w formie dokumentu papierowego.

2) Automatyczny odczyt danych wynikających z faktur w formie dokumentu elektronicznego oraz dokumentu papierowego, w tym:

  • Skanowanie dokumentów jedno i wielostronicowych,
  • Edycja obrazu skanowanego dokumentu,
  • Analiza OCR,
  • Automatyczne generowanie sygnatur.

3) Generowanie wewnętrznych dokumentów, będących podstawą płatności (inne niż faktury);
4) Archiwizacja dokumentów elektronicznych, w tym:

  • Podłączania załączników pod otrzymane faktury kosztowe (umowy, protokoły, kosztorysy itp.),
  • Zapewnienie dostępu do zarchiwizowanych dokumentów oraz możliwości ich wielokrotnego wydruku.

5) Elektroniczny obieg faktur zakupowych według wskazanej przez Zamawiającego ścieżki autoryzacji.
6) Gromadzenie danych niezbędnych do utworzenia rejestrów zakupów VAT.
7) Generowanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej.
8) Utrzymywanie centralnego rejestru umów/wniosków/zleceń zawierającego informacje wskazane przez Zamawiającego.
9) Archiwizacja dokumentów elektronicznych.
11) Raportowanie zgodnie z potrzebami użytkownika.

Rok: 2018

OSTATNIE WPISY

Co należy mieć na uwadze wdrażając systemy low-code i no-code?

Większość organizacji posiada własny zespół IT, na którym polega w zakresie rozwoju i wdrażania aplikacji. Zapotrzebowanie na wewnętrzne systemy informatyczne znacznie wzrosło podczas pandemii. To spowodowało, że wiele firm musiało zmienić swoje modele operacyjne i plany inwestycyjne. To znaczy, wprowadzić technologie, które pozwolą na zdalne, bądź hybrydowe utrzymywanie procesów biznesowych. W rezultacie, aby sprostać strategicznym […]


JobRouter 5.2 jest już z nami!

JobRouter® 5.2: Większa produktywność i bezpieczeństwo Twojej pracy JobRouter wypuściło najnowszą wersję JobRouter 5.2 w wersji beta. Nowa wersja oznacza nowe funkcje. W tym poście dowiecie się co dokładnie, co czeka na Was w JobRouter 5.2. JobRouter skupił się na ulepszeniu doświadczeń w systemie zwłaszcza użytkownikom końcowym. Ulepszona przeglądarka Office, dodatkowe opcje wyszukiwania, interaktywne przewodniki […]


Jak automatyzować firmę?

PORÓWNANIE RODZAJÓW AUTOMATYZACJI Transformacja cyfrowa widoczna jest wszędzie i nietrudno zrozumieć dlaczego. Pozbycie się krążącego z biurka na biurko papieru i powtarzających się zadań daje długoterminowe korzyści.Ich obliczenie staje się coraz bardziej wymierne, ponieważ cyfryzacja jest nową normą. Ale jakie technologie wybrać? Czy tak bardzo wychwalane RPA może rozwiązać złożone problemy biznesowe? Czy klasyczna automatyzacja […]


E-Doręczenia

E-doręczenia to kolejny projekt, który popchnie Polskę na drodze digitalizacji administracji publicznej. Rząd w tej chwili pracuje nad stworzeniem standardu doręczeń elektronicznych i planuje wdrożyć je w życie jeszcze w tym roku. O co dokładnie chodzi? Do tej pory komunikacja z organami administracyjnymi oznaczała wymianę listów poleconych oraz wizyty w urzędach. Nowy projekt ma na […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.