środa,22 Sierpień 2018

SYSTEM ELEKTRONICZNY OBIEG DOKUMENTÓW DLA URZĘDU MIASTA GRODZISK MAZOWIECKI

Dla Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim, zespół e-MSI podjął się realizacji wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów.
W ramach projektu został stworzony i wdrożony System Intranetowy do obsługi i rejestru faktur, umów i wniosków. Udzielono również licencji, bez ograniczenia ilości jednoczesnych użytkowników. System został kompleksowo skonfigurowany w zakresie dopasowania do potrzeb zamawiającego, między innymi poprzez integracje z dotychczas używanym systemem bankowym do wykonywania przelewów.

Pracownicy Urzedu, będący użytkownikami systemu, zostali przeszkoleni w 30 grupach nie większych niż 10 osób.

Realizując wdrożenie, e-MSI zobowiązało się również, aby dostosować system do ewentualnych zmian w zakresie obowiązującego prawa powszechnego przez 3 lata po wdrożeniu.

Najważniejsze funkcjonalności systemu:

1) Elektroniczny obieg dokumentów:

  • Obsługujący proces wpływu faktury/umowy/wniosku w formie dokumentu elektronicznego,
  • Obsługujący proces wpływu faktury/umowy/wniosku w formie dokumentu papierowego.

2) Automatyczny odczyt danych wynikających z faktur w formie dokumentu elektronicznego oraz dokumentu papierowego, w tym:

  • Skanowanie dokumentów jedno i wielostronicowych,
  • Edycja obrazu skanowanego dokumentu,
  • Analiza OCR,
  • Automatyczne generowanie sygnatur.

3) Generowanie wewnętrznych dokumentów, będących podstawą płatności (inne niż faktury);
4) Archiwizacja dokumentów elektronicznych, w tym:

  • Podłączania załączników pod otrzymane faktury kosztowe (umowy, protokoły, kosztorysy itp.),
  • Zapewnienie dostępu do zarchiwizowanych dokumentów oraz możliwości ich wielokrotnego wydruku.

5) Elektroniczny obieg faktur zakupowych według wskazanej przez Zamawiającego ścieżki autoryzacji.
6) Gromadzenie danych niezbędnych do utworzenia rejestrów zakupów VAT.
7) Generowanie przelewów do systemu bankowości elektronicznej.
8) Utrzymywanie centralnego rejestru umów/wniosków/zleceń zawierającego informacje wskazane przez Zamawiającego.
9) Archiwizacja dokumentów elektronicznych.
11) Raportowanie zgodnie z potrzebami użytkownika.

Rok: 2018

OSTATNIE WPISY

Czym są platformy low code i z czego wynika ich popularność?

Low code odnosi się do techniki tworzenia aplikacji biznesowych, bez konieczności programowania ich od podstaw. Jest to odpowiedź na zwiększające się diametralnie potrzeby dzisiejszego świata przy jednoczesnym deficycie programistów. Low code pozwala tworzyć aplikacje i inne rozwiązania programistyczne za pomocą wcześniej skonstruowanych modeli, szablonów, oraz grafik, odpowiadającym krokom w procesach, które są w większości “wyklikiwane”, […]


Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Podpis elektroniczny w JobRouter W dzisiejszych czasach i aktualnych warunkach pracy wielu firm, podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest znacznym udogodnieniem dla obu zaangażowanych stron.  Podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest uregulowane prawnie przez Parlament Europejski i Radę Unii Europejskiej w rozporządzeniu eIDAS. Zgodnie z rozporządzeniem eIDAS podpisem elektronicznym są dane elektroniczne powiązane i połączone […]


JobRouter 5.1

Najnowsza wersja JobRouter została połączona z Microsoft Office oraz z platformą Zapier. Wprowadzenie integracji z Microsoft Office pozwala na znacznie łatwiejszą pracę nad dokumentami. Zapier natomiast pozwala na integrację z ponad 2000 aplikacji. JobRouter 5.1 to również dodatkowe funkcje w modułach JobData i  JobViewer. Platforma poszerzyła również swoje możliwości integracji. Zapier to platforma, pozwalająca na […]


COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.