czwartek,28 Wrzesień 2017

SYSTEM DO OBSŁUGI PROCESÓW BIZNESOWYCH WRAZ Z E-ARCHIWUM DOKUMENTÓW DLA INTERAK

W odpowiedzi na dynamiczny rozwój firmy Drukarnia Interak, zespół e-MSI dokonał kompleksowej analizy przedwdrożeniowej w celu zautomatyzowania procesów wewnętrznych i zewnętrznych w Drukarni Interak. W rezultacie dostarczono i wdrożono system obsługujący obieg faktur i dokumentów w firmie, procesy związane z HR oraz procesy zgłoszeń IT . Platforma workflow została zintegrowana z systemem automatycznego rozpoznawania tekstu (OCR),  systemem finansowo-księgowym klasy ERP Sage Symfonia oraz systemem zamówień Monarch. Dostarczone rozwiązanie posiada:

  • Proces zgłoszeń IT (ticketowania)
  • Proces obsługi nieprawidłowości w produkcji
  • wraz ze ścieżką wyjaśniania przyczyn
  • Proces doskonalenia zawodowego
  • Proces oceny pracowniczej
  • Obieg faktur kosztowych
  • Automatyczne uruchamianie procesu poprzez monitorowania adresów e-mail

Moduł inteligentnego rozpoznawania faktur OCR

  • Lasso OCR
  • Integracja z ERP Sage Symfonia
  • Integracja z systemem zamówień Monarch (pobieranie danych z zamówienia)

Dodatkowo, przeprowadzone zostały szkolenia użytkowników oraz administratorów systemu.

Wdrożone rozwiązanie pozwoliło zwiększyć efektywność pracy poszczególnych pracowników w firmie, zmniejszyło koszty, przyspieszyło pracę dzięki narzędziom automatyzującym procesy biznesowe.

OSTATNIE WPISY

Czym są platformy low code i z czego wynika ich popularność?

Low code odnosi się do techniki tworzenia aplikacji biznesowych, bez konieczności programowania ich od podstaw. Jest to odpowiedź na zwiększające się diametralnie potrzeby dzisiejszego świata przy jednoczesnym deficycie programistów. Low code pozwala tworzyć aplikacje i inne rozwiązania programistyczne za pomocą wcześniej skonstruowanych modeli, szablonów, oraz grafik, odpowiadającym krokom w procesach, które są w większości “wyklikiwane”, […]


Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Podpis elektroniczny w JobRouter W dzisiejszych czasach i aktualnych warunkach pracy wielu firm, podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest znacznym udogodnieniem dla obu zaangażowanych stron.  Podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest uregulowane prawnie przez Parlament Europejski i Radę Unii Europejskiej w rozporządzeniu eIDAS. Zgodnie z rozporządzeniem eIDAS podpisem elektronicznym są dane elektroniczne powiązane i połączone […]


JobRouter 5.1

Najnowsza wersja JobRouter została połączona z Microsoft Office oraz z platformą Zapier. Wprowadzenie integracji z Microsoft Office pozwala na znacznie łatwiejszą pracę nad dokumentami. Zapier natomiast pozwala na integrację z ponad 2000 aplikacji. JobRouter 5.1 to również dodatkowe funkcje w modułach JobData i  JobViewer. Platforma poszerzyła również swoje możliwości integracji. Zapier to platforma, pozwalająca na […]


COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.