wtorek,25 Lipiec 2017

AUDYT ORGANIZACYJNY, OPTYMALIZACJA I ANALIZA BIZNESOWA, ZINTEGROWANY SYSTEM WORKFLOW

Zespół e-MSI wykonał dla ESBANKU Banku Spółdzielczego audyt organizacyjny, analizę i optymalizację procesów biznesowych banku oraz dostarczył i wdrożył system internetowy służący do elektronicznego obiegu dokumentów i informacji. Wdrożony system został zintegrowany ze środowiskiem informatycznym ESBANKU.

Wdrożony system posiada następujące elementy:

  • Elektroniczny obieg dokumentów – składający się z procesów do zarządzania przepływem dokumentów przychodzących i wychodzących w organizacji, uwzględniających jej wewnętrzne procedury i strukturę organizacyjną:

– Moduł pism wychodzących,
– Moduł pism przychodzących,
– Moduł pism wewnętrznych,
– Moduł Rzeczowy Wykaz Akt,
– Baza nadawców,
– Pracownicy + Struktura organizacyjna,
– Rejestr umów.

  • Komunikacja wewnętrzna – składająca się z procesów do zarządzania komunikacją wewnątrz organizacji uwzględniających jej wewnętrzne procedury i strukturę organizacyjną:

– Moduł Intranet,
– Moduł Kalendarz,
– Moduł Powiadomień,
– Moduł Poleceń/Zleceń,
– Moduł Baza Wiedzy.

  • Zarządzanie wydatkami – składające się z procesów do zarządzania wydatkami organizacji uwzględniających jej wewnętrzne procedury i strukturę organizacyjną:

– Moduł Ewidencji Faktur,
– Moduł Zamówienia.

Przeprowadzone zostały szkolenia dla użytkowników oraz administratorów systemu. Planowana jest integracja systemu z systemem Centralnym ESBANKU.

Wykonano dla: ESBANK Bank Spółdzielczy
Rok: 2016

OSTATNIE WPISY

Czym są platformy low code i z czego wynika ich popularność?

Low code odnosi się do techniki tworzenia aplikacji biznesowych, bez konieczności programowania ich od podstaw. Jest to odpowiedź na zwiększające się diametralnie potrzeby dzisiejszego świata przy jednoczesnym deficycie programistów. Low code pozwala tworzyć aplikacje i inne rozwiązania programistyczne za pomocą wcześniej skonstruowanych modeli, szablonów, oraz grafik, odpowiadającym krokom w procesach, które są w większości “wyklikiwane”, […]


Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Podpis elektroniczny w JobRouter W dzisiejszych czasach i aktualnych warunkach pracy wielu firm, podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest znacznym udogodnieniem dla obu zaangażowanych stron.  Podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest uregulowane prawnie przez Parlament Europejski i Radę Unii Europejskiej w rozporządzeniu eIDAS. Zgodnie z rozporządzeniem eIDAS podpisem elektronicznym są dane elektroniczne powiązane i połączone […]


JobRouter 5.1

Najnowsza wersja JobRouter została połączona z Microsoft Office oraz z platformą Zapier. Wprowadzenie integracji z Microsoft Office pozwala na znacznie łatwiejszą pracę nad dokumentami. Zapier natomiast pozwala na integrację z ponad 2000 aplikacji. JobRouter 5.1 to również dodatkowe funkcje w modułach JobData i  JobViewer. Platforma poszerzyła również swoje możliwości integracji. Zapier to platforma, pozwalająca na […]


COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.