piątek,30 Czerwiec 2017

ELEKTRONICZNY OBIEG DOKUMENTÓW, E-ARCHIWUM ORAZ SYSTEM OBEJMUJĄCY PROCESY B2B

Dla firmy  Inwentbud wykonaliśmy wdrożenie systemu typu B2B obejmującego procesy biznesowe pomiędzy Inwentbud a jej kontrahentami. Wdrożenie poprzedzone zostało poprzedzone analizą przedwdrożeniową i miało na celu automatyzację wymiany informacji
i automatyzacji procesów. W skład systemu wchodzą następujące elementy:

  • Proces Elektronicznego Obiegu Dokumentów wraz z Archiwum Dokumentów
  • Integracja z portalem dla partnerów biznesowych
  • Proces rozliczeń z Partnerami
  • Proces zlecania i otrzymywania kosztorysów

Z systemu B2B może korzystać każdy użytkownik – zarówno osoba prywatna jak i firma – po zarejestrowaniu na portalu.   Podczas procesu rejestracji użytkownika należy wskazać specjalizacje, którymi użytkownik może w późniejszym czasie zarządzać.

Głównym procesem systemu jest proces ofertowania i wyłaniania Wykonawcy. Po zgłoszeniu przez kontrahenta projektu do systemu i weryfikacji zgłoszenia oraz wykonania wstępnego kosztorysu przez pracowników firmy Inwentbud informacje o nowym projekcie otrzymują wszyscy użytkownicy o specjalizacji zgodnej z przedmiotem zamówienia. Następnie mają możliwość dodania własnego kosztorysu i oferty dla całości lub części projektu. Na tym etapie mają również możliwość poszukiwania podwykonawcy w procesie pobocznym. Gotowe oferty po zweryfikowaniu przez pracowników firmy Inwentbud trafiają do osoby zlecającej projekt.

Dostarczony system pozwolił na usprawnienie procesów biznesowych w Inwenbud oraz na pozyskiwanie nowych partnerów firmy w zautomatyzowany sposób.

OSTATNIE WPISY

Czym są platformy low code i z czego wynika ich popularność?

Low code odnosi się do techniki tworzenia aplikacji biznesowych, bez konieczności programowania ich od podstaw. Jest to odpowiedź na zwiększające się diametralnie potrzeby dzisiejszego świata przy jednoczesnym deficycie programistów. Low code pozwala tworzyć aplikacje i inne rozwiązania programistyczne za pomocą wcześniej skonstruowanych modeli, szablonów, oraz grafik, odpowiadającym krokom w procesach, które są w większości “wyklikiwane”, […]


Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Podpis elektroniczny w JobRouter W dzisiejszych czasach i aktualnych warunkach pracy wielu firm, podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest znacznym udogodnieniem dla obu zaangażowanych stron.  Podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest uregulowane prawnie przez Parlament Europejski i Radę Unii Europejskiej w rozporządzeniu eIDAS. Zgodnie z rozporządzeniem eIDAS podpisem elektronicznym są dane elektroniczne powiązane i połączone […]


JobRouter 5.1

Najnowsza wersja JobRouter została połączona z Microsoft Office oraz z platformą Zapier. Wprowadzenie integracji z Microsoft Office pozwala na znacznie łatwiejszą pracę nad dokumentami. Zapier natomiast pozwala na integrację z ponad 2000 aplikacji. JobRouter 5.1 to również dodatkowe funkcje w modułach JobData i  JobViewer. Platforma poszerzyła również swoje możliwości integracji. Zapier to platforma, pozwalająca na […]


COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.