piątek,30 czerwiec 2017

ELEKTRONICZNY OBIEG DOKUMENTÓW, E-ARCHIWUM ORAZ SYSTEM OBEJMUJĄCY PROCESY B2B

Dla firmy  Inwentbud wykonaliśmy wdrożenie systemu typu B2B obejmującego procesy biznesowe pomiędzy Inwentbud a jej kontrahentami. Wdrożenie poprzedzone zostało poprzedzone analizą przedwdrożeniową i miało na celu automatyzację wymiany informacji
i automatyzacji procesów. W skład systemu wchodzą następujące elementy:

  • Proces Elektronicznego Obiegu Dokumentów wraz z Archiwum Dokumentów
  • Integracja z portalem dla partnerów biznesowych
  • Proces rozliczeń z Partnerami
  • Proces zlecania i otrzymywania kosztorysów

Z systemu B2B może korzystać każdy użytkownik – zarówno osoba prywatna jak i firma – po zarejestrowaniu na portalu.   Podczas procesu rejestracji użytkownika należy wskazać specjalizacje, którymi użytkownik może w późniejszym czasie zarządzać.

Głównym procesem systemu jest proces ofertowania i wyłaniania Wykonawcy. Po zgłoszeniu przez kontrahenta projektu do systemu i weryfikacji zgłoszenia oraz wykonania wstępnego kosztorysu przez pracowników firmy Inwentbud informacje o nowym projekcie otrzymują wszyscy użytkownicy o specjalizacji zgodnej z przedmiotem zamówienia. Następnie mają możliwość dodania własnego kosztorysu i oferty dla całości lub części projektu. Na tym etapie mają również możliwość poszukiwania podwykonawcy w procesie pobocznym. Gotowe oferty po zweryfikowaniu przez pracowników firmy Inwentbud trafiają do osoby zlecającej projekt.

Dostarczony system pozwolił na usprawnienie procesów biznesowych w Inwenbud oraz na pozyskiwanie nowych partnerów firmy w zautomatyzowany sposób.

OSTATNIE WPISY

Co należy mieć na uwadze wdrażając systemy low-code i no-code?

Większość organizacji posiada własny zespół IT, na którym polega w zakresie rozwoju i wdrażania aplikacji. Zapotrzebowanie na wewnętrzne systemy informatyczne znacznie wzrosło podczas pandemii. To spowodowało, że wiele firm musiało zmienić swoje modele operacyjne i plany inwestycyjne. To znaczy, wprowadzić technologie, które pozwolą na zdalne, bądź hybrydowe utrzymywanie procesów biznesowych. W rezultacie, aby sprostać strategicznym […]


JobRouter 5.2 jest już z nami!

JobRouter® 5.2: Większa produktywność i bezpieczeństwo Twojej pracy JobRouter wypuściło najnowszą wersję JobRouter 5.2 w wersji beta. Nowa wersja oznacza nowe funkcje. W tym poście dowiecie się co dokładnie, co czeka na Was w JobRouter 5.2. JobRouter skupił się na ulepszeniu doświadczeń w systemie zwłaszcza użytkownikom końcowym. Ulepszona przeglądarka Office, dodatkowe opcje wyszukiwania, interaktywne przewodniki […]


Jak automatyzować firmę?

PORÓWNANIE RODZAJÓW AUTOMATYZACJI Transformacja cyfrowa widoczna jest wszędzie i nietrudno zrozumieć dlaczego. Pozbycie się krążącego z biurka na biurko papieru i powtarzających się zadań daje długoterminowe korzyści.Ich obliczenie staje się coraz bardziej wymierne, ponieważ cyfryzacja jest nową normą. Ale jakie technologie wybrać? Czy tak bardzo wychwalane RPA może rozwiązać złożone problemy biznesowe? Czy klasyczna automatyzacja […]


E-Doręczenia

E-doręczenia to kolejny projekt, który popchnie Polskę na drodze digitalizacji administracji publicznej. Rząd w tej chwili pracuje nad stworzeniem standardu doręczeń elektronicznych i planuje wdrożyć je w życie jeszcze w tym roku. O co dokładnie chodzi? Do tej pory komunikacja z organami administracyjnymi oznaczała wymianę listów poleconych oraz wizyty w urzędach. Nowy projekt ma na […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.