czwartek,29 Czerwiec 2017

WPROWADZENIE I DOPASOWANIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ I E-ARCHIWUM

MAŁKOWSKI-MARTECH S.A. – obieg dokumentów

W ramach współpracy z firmą MAŁKOWSKI – MARTECH S. A. zespół e-MSI Sp. wykonał usługę wdrożenia elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją z elektronicznym archiwum dokumentów. Wdrożenie zostało poprzedzone profesjonalną analizą potrzeb, co pozwoliło na dopasowanie systemu JobRouter do indywidualnych wymagań spółki MAŁKOWSKI-MARTECH S.A. Po wyróżnieniu przeszkoleni zostali użytkownicy, projektanci procesów oraz administratorzy systemu.

Projekt uwzględniał następujące działania:

  • analizę przedwdrożeniową;
  • udzielenie licencji i wdrożenie systemu obsługującego obszar obiegu dokumentów: faktur elektronicznych, zamówień, umów, dokumentów pracowniczych;
  • zintegrowanie wdrożonego systemu z systemem finansowo-księgowym Comarch ERP XL
  • zintegrowanie wdrożonego systemu z systemem klasy DMS Docuware
  • zintegrowanie wdrożonego systemu z usługą Active Directory.

Dostarczony system umożliwia wielostopniową akceptację dokumentów i decyzji, dzięki czemu W systemie są gromadzone wszystkie pisma, które za pośrednictwem formularzy elektronicznych oraz tradycyjnych kancelarii codziennie wpływają do firmy. System wspiera zapewniaj mechanizmy przekazywania dokumentów pomiędzy pracownikami oraz umożliwia wymianę elektronicznej korespondencji między osobami pracującymi w różnych lokalizacjach.

OSTATNIE WPISY

Czym są platformy low code i z czego wynika ich popularność?

Low code odnosi się do techniki tworzenia aplikacji biznesowych, bez konieczności programowania ich od podstaw. Jest to odpowiedź na zwiększające się diametralnie potrzeby dzisiejszego świata przy jednoczesnym deficycie programistów. Low code pozwala tworzyć aplikacje i inne rozwiązania programistyczne za pomocą wcześniej skonstruowanych modeli, szablonów, oraz grafik, odpowiadającym krokom w procesach, które są w większości “wyklikiwane”, […]


Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Podpis elektroniczny w JobRouter W dzisiejszych czasach i aktualnych warunkach pracy wielu firm, podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest znacznym udogodnieniem dla obu zaangażowanych stron.  Podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest uregulowane prawnie przez Parlament Europejski i Radę Unii Europejskiej w rozporządzeniu eIDAS. Zgodnie z rozporządzeniem eIDAS podpisem elektronicznym są dane elektroniczne powiązane i połączone […]


JobRouter 5.1

Najnowsza wersja JobRouter została połączona z Microsoft Office oraz z platformą Zapier. Wprowadzenie integracji z Microsoft Office pozwala na znacznie łatwiejszą pracę nad dokumentami. Zapier natomiast pozwala na integrację z ponad 2000 aplikacji. JobRouter 5.1 to również dodatkowe funkcje w modułach JobData i  JobViewer. Platforma poszerzyła również swoje możliwości integracji. Zapier to platforma, pozwalająca na […]


COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.