poniedziałek,22 Maj 2017

NARZĘDZIE DO USPRAWNIENIA SPRZEDAŻY Z WYKORZYSTANIEM PLATFORMY ALLEGRO

Fortuna to system do usprawnienia sprzedaży produktów z wykorzystaniem platformy Allegro. Pozwala na wykonywanie zdjęć produktów za pomocą aplikacji mobilnej (Android). Wykonane zdjęcia są przesyłane do aplikacji głównej gdzie następuje opisanie produktów, wybór zdjęć, ustalenie ceny i wystawienie ich na Twoim koncie w Allegro. System pozwala na użycie jednego z wielu przygotowanych szablonów. Cyklicznie, lista wystawionych aukcji jest aktualizowana, dzięki czemu system prezentuje aktualny stan aukcji.
System Fortuna pozwala na proste zarządzanie magazynem – każdy produkt jest przypisany do miejsca w którym jest składowany. Dodatkowo, każdy produkt może być przypisany do modelu producenta.
Fortuna wyposażona jest w mechanizm raportowania pozwalający śledzić i oceniać sprzedaż, wprowadzanie czy wysyłanie produktów w czasie.
Jest systemem otwartym, który może służyć jako baza do stworzenia dla Ciebie dedykowanego rozwiązania zarządzającego produktami i ich sprzedażą.

Rok: 2016

OSTATNIE WPISY

Czym są platformy low code i z czego wynika ich popularność?

Low code odnosi się do techniki tworzenia aplikacji biznesowych, bez konieczności programowania ich od podstaw. Jest to odpowiedź na zwiększające się diametralnie potrzeby dzisiejszego świata przy jednoczesnym deficycie programistów. Low code pozwala tworzyć aplikacje i inne rozwiązania programistyczne za pomocą wcześniej skonstruowanych modeli, szablonów, oraz grafik, odpowiadającym krokom w procesach, które są w większości “wyklikiwane”, […]


Elektroniczne podpisywanie dokumentów

Podpis elektroniczny w JobRouter W dzisiejszych czasach i aktualnych warunkach pracy wielu firm, podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest znacznym udogodnieniem dla obu zaangażowanych stron.  Podpisywanie dokumentów w sposób elektroniczny jest uregulowane prawnie przez Parlament Europejski i Radę Unii Europejskiej w rozporządzeniu eIDAS. Zgodnie z rozporządzeniem eIDAS podpisem elektronicznym są dane elektroniczne powiązane i połączone […]


JobRouter 5.1

Najnowsza wersja JobRouter została połączona z Microsoft Office oraz z platformą Zapier. Wprowadzenie integracji z Microsoft Office pozwala na znacznie łatwiejszą pracę nad dokumentami. Zapier natomiast pozwala na integrację z ponad 2000 aplikacji. JobRouter 5.1 to również dodatkowe funkcje w modułach JobData i  JobViewer. Platforma poszerzyła również swoje możliwości integracji. Zapier to platforma, pozwalająca na […]


COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


Możliwość komentowania jest wyłączona.