środa,17 Sierpień 2016

4 funkcjonalności systemu workflow ułatwiające życie każdego pracownika

Jakie są funkcjonalności systemu workflow?

Niezaprzeczalną zaletą systemu workflow jest fakt, że doceni go każdy pracownik. Dziś przedstawiamy 4 funkcjonalności systemu, które uczynią obowiązki wszystkich osób w organizacji lżejszymi i przyjemniejszymi.

1. Informacja o nowych zadaniach

Każdy pracownik ma na bieżąco dostęp do listy swoich zadań, a gdy pojawiają się nowe, może otrzymać mailowe powiadomienie. Dzięki temu przełożeni mogą łatwo i szybko zlecać zadania i kontrolować ich wykonanie, a pracownicy mają możliwość planowania pracy. Wszystko jest w jednym miejscu, więc znacznie trudniej jest o czymś zapomnieć i dużo łatwiej znaleźć wytyczne do poszczególnych zadań.

2. Moduł zastępstw

System workflow pozwoli rozwiązać problem opóźnień w wykonaniu zadań związanych z nieobecnościami pracowników. Przełożony będzie miał dostęp do pełnej listy zadań każdej z osób i w przypadku czyjejś nieobecności może w łatwy sposób przypisać innym te zadania, których termin wykonania przypada w trakcie nieobecności. Dzięki temu zadanie zostanie wykonanie w terminie, a pracownik po powrocie będzie mógł zająć się bieżącymi obowiązkami. System workflow zapisze również informację o tym, kto wykonał dane zadanie, co ma znaczenie z punktu widzenia monitorowania jakości.

3. Wymienianie się plikami

Koniec z długotrwałymi poszukiwaniami potrzebnych dokumentów. Dzięki elektronicznemu repozytorium wszystkie pliki, którymi wymieniają się pracownicy trafiają w jedno miejsce i łatwo można je wyszukać, a w razie potrzeby uzyskać informację o lokalizacji oryginału. Każdy kto co dzień poświęca cenne minuty swojego dnia pracy na przeszukiwanie załączników do maili w celu odnalezienia niezbędnego pliku z pewnością doceni tę funkcjonalność.

4. Delegowanie zadań

Przekazanie zadania innemu pracownikowi dzięki systemowi workflow staje się znacznie wygodniejsze. W systemie dostępne będą wszystkie informacje o zadaniu i jego postępie, a także informacja o tym, kto zajmował się nim wcześniej i może dysponować potrzebnymi informacjami. Wiedza przestaje być rozproszona w licznych mailach i konwersacjach na komunikatorze, więc nie trzeba jej krok po kroku odtwarzać, a praca jest szybsza, efektywniejsza i przyjemniejsza.

OSTATNIE WPISY

COVID-19 – Jak digitalizacja firmy przygotowuje ją na każdą ewentualność?

Plądrujący Europę korona wirus, wywołujący chorobę Covid-19, to ogromne uderzenie w gospodarkę. Niestety, wiele firm nie było przygotowanych na takie okoliczności, w związku z czym musiało tymczasowo zawiesić swoją działalność. W wielu przypadkach oznaczało to redukcję wakatów. Dla każdego przedsiębiorcy jest to jeden z najczarniejszych scenariuszy prowadzenia biznesu. W większości dotkniętych sektorów brak szybkiej reakcji […]


JobRouter – Aplikacja Mobilna

Zastanawialiście się czy JobRouter może być jeszcze bardziej przyjazny użytkownikom? Otóż może, odkąd do przyjaznego systemu dostępnego z poziomu przeglądarki internetowej, dołączyła zintegrowana aplikacja mobilna. Aplikacja umożliwia dostęp do dokumentów i procesów w systemie za pomocą dostosowanego do smartfonów interfejsu. Dzięki temu użytkownicy mają dostęp do systemu, bez potrzeby włączania laptopa.  Aplikacja mobilna jest w […]


Zmiany w Administracji – Biała Lista

Czego i kogo dotyczy nowy obowiązek? Z początkiem tego roku przedsiębiorcy stanęli przed kolejnym administracyjnym wyzwaniem. Od stycznia 2020 są zobowiązani do korzystania z białej listy, czyli rejestru aktywnych płatników VAT. Dodatkowo, obowiązuje ich nowa ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym. Pierwszy z obowiązków polega na weryfikowaniu kontrahentów na białej liście. Na liście znajdują się firmy, […]


Proces Obiegu Faktur – Przykład

Przykład procesu obiegu faktur kosztowych Według danych podanych przez Global Business Travel Association (2017) około 50% procesów związanych z przetwarzaniem faktur wciąż odbywa się w sposób manualny. 19% z nich zawiera błędy. Wprowadzenie zmian w procesie manualnej akceptacji faktury, zajmuje średnio 18 minut. W zależności od wielkości firmy, czas spędzony na wykonywanie poprawek w systemie […]


Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o